/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Autotekst i Outlook
Fra : ganga
Vist : 1268 gange
89 point
Dato : 14-08-07 16:12

Hej
Jeg skal have oprettet en ny autotekst, men får ikke mulighed for dette..!! -
Jeg går ind i indsæt, autotekst, autotekst. Når man besvarer en mail, ville det være smart, hvis man på forhånd havde oprettet en skabelon, med sit navn samt firma, som man kunne indsætte efterfølgende..- er der nogen der kan løse dette.??
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-08-07 16:20

Funktioner > Indstillinger > Postformat > Signaturer...

- og så er det bare at skrive...

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 14-08-07 18:01

Hej Stouenberg ..,
OK., sådan opretter man signaturen.., men hvad så når man svarer på em mail.., så skulle signaturen gerne være tilstede..??

Kommentar
Fra : Flizzy

Dato : 15-08-07 00:05

Hejsa

Du vælger navnet på signaturen ud for "Signatur i svar og videresendelser" dvs. du kan ha' forskellige signaturer

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 15-08-07 09:41

Super.., mange tak for ovenstående..!!