/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Teamet bag kandu
Fra : _cRacKya
Vist : 325 gange
21 point
Dato : 29-01-03 20:19

Da jeg har fulgt meget med, i disse to spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/10730
http://www.kandu.dk/dk/spg/10707
venter jeg meget spændt på at få et svar fra jer
da jeg gerne vil vide de nøjagtige regler,hvad man må og ikke må herinde,så jeg ikke,kommer til at dumme mig,i mine kommentarer herinde eller i tips,og dermed risikerer at få dem slettet.
Da der er mange her inde,der ikke ved,hvad man må og ikke må,så har jeg i stedet valgt,at stille det som et spørgsmål,som jeg så håber på at i vil gøre en undtagelse at svare på,så vi kan undgå alt den fnidder/fnadder der har været herinde de sidste par dage,og også i tiden fremover.
Lad os nu få de regler sat på plads,en gang for alle
Og lav så et regelsæt,som i passende kan sætte ind et eller andet sted i menuen

Og korrekt ja det er en modificeret kopi af brian har stillet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-03 20:28

tak cRacKya
Var lige på vej selv til at ligge den op igen
så den hele tiden er synlig
indtil Kandu får sig taget sammen til at komme med et svar.
Der skal måske lige nævnes
til de nye,der er kommet på,at første del kan læses her
http://www.kandu.dk/dk/spg/10798
MVH Brian

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 29-01-03 21:05

Dette er da til at le eller græde over, skulle "kandu" skrive: kandu må ikke misbruges og så....
Hvem andre end zonker (muligvis med fan'dner" har problemer?
Hvis een render rundt ude hos "Bauhaus" og forstyrer/generer kunder, uddeler reklamer fra "Silvan" og bliver bedt om at gå, vil du så bakkke op om at høre hvad man må, eller er du een af dem der forsøger at ødelægge det her.
Naturligvis kan du linke til et hvert site, i relation til et spm. og naturligvis kan...du ikke sløjfe alt "pjat", men: Når ikke du har problemer, hvorfor så trække i det? Ingen seriøse brugere vil have/få problemer, så enkelt er det! HVOR HAR DU ET PROBLEM, jeg græmmes hvis du er en zonker fan

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 29-01-03 21:14

Paranoiaen breder sig. Godt brølt, lillemig

Mvh

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-01-03 21:14

lillemig, igen står det vi andre har, som du mangler, stille på dig.
Du kunne jo starte med at skrive, så man kunne læse det du skriver.
Der er hverken hoved eller hale i det og desuden er din tegnsætning da helt ude i skoven.
Hvis du brugte det vi andre bruger, vil du se at 90 % af de spørgsmål, som kandu har censureret væk, der var linken til vores board, faktisk en del af svaret.
Og faktisk var der mange som var glade for deres svar, men det kræver jo at man kender det danske sprog, for at forstå det vi andre skriver.
Jeg skriver kun dette indlæg, så du kan få gang i beton-dyngen og sat den i svingninger. Vend lige kuvøse-mumleriet mod dig selv.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 29-01-03 21:35

>>>>>> "zonker" - nok ikke tilfældigt det minder een om noget nket;,,..

Kommentar
Fra : _cRacKya

Dato : 29-01-03 21:43

briani..

den kommer igen hver evig eneste dag eller hver gang den ryger ud af seneste 25, indtil der bliver svaret eller jeg bliver logoutet

Med andre ord CENSUR

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 29-01-03 21:44

> zonker
Lige een gang til, så er du en fri mand. Jeg har slet ikke set hvad der er "censuret" væk? Kun set hvad der burde være censuret væk. Jeg har kun været bruger her knapt een måned, men ikke set noget som helst du deltager i som er positivt, så enkelt er det!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-01-03 21:55

Jeg synes lige jeg vil komme med en lille kommentar til spørgmålet.
Jeg synes vi skal passe på med at bede/opfordre til alt for mange regler. Danmark er et af de lande i verden, der ændre/tilpasser lovgivningen ustandselig. Det forhindre os mennesker at udvikle personlighed og være kreative, når vi hele tiden skal sættes ind i et regelsæt som skal overholdes.
I kan tro jeg ved hvad jeg taler om. Jeg er fællestillidsmand i en af de største koncerner i Danmark. Her passer vi meget på, ikke at få for mange "firkantede" regler.

Det er ikke for at holde med hverken den ene eller den anden side, og ikke for at løfte en pegefinger, eller for at være bedre vidende. Dette er bare mit bidrag til debatten, og jeg mener hvert ord jeg har skrevet.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-01-03 22:35

Der har vi ham igen,prøv at se tilbage:29-01-03 21:14 zonker

"lillemig, igen står det vi andre har, som du mangler, stille på dig"
"Du kunne jo starte med at skrive, så man kunne læse det du skriver.
Der er hverken hoved eller hale i det og desuden er din tegnsætning da helt ude i skoven."

"men det kræver jo at man kender det danske sprog, for at forstå det vi andre skriver."

og så lige til sidst

"Jeg skriver kun dette indlæg, så du kan få gang i beton-dyngen og sat den i svingninger. Vend lige kuvøse-mumleriet mod dig selv.

Det er rigtig rigtig flot???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-01-03 23:19

Kære Mr. Swarn (Jeg synes det lyder rigtigt flot)

Jeg vil opfordre dig og alle andre, til at stoppe den "mudderkastning" der nu er igang igen. Jeg synes der er en meget kedelig udvikling på vej her i Danmark. Undersøgelser viser, at danskere er de mest egoistiske og selviske mennesker i verden. Det viser sig dagligt i trafikken, hvor vi er de dårligste bilister, det viser sig dagligt i samfundet. Vi viser at vi ikke har noget overskud, til at respektere andre menneskers mening. Dette er ikke noget personligt angreb på dig "Mr. Swan", men sådan er det bare.
Jeg skal/vil ikke favorisere "Zonker", men han har også hjulpet mange herinde - gjort mange positive ting, til gavn for os alle. Jeg ved ikke hvor længe du har været med. Men prøv at gå lidt tilbage i tiden, så vil du sikkert give mig ret.
Jeg kan ikke forstå, hvorfor KanDu ikke bare kan være et rart sted at være - et sted at bruge en del af sin fritid til at hjælpe hinanden. Egentlig tror jeg, at det var meningen for de rare mennesker der i sin tid oprettede KanDu for vores skyld.
Hvorfor kan vi ikke bare prøve at være venlige overfor hinanden, acceptere hinandens forskelligheder og lade være med at være fordømmende. Der er sgu' regler og love nok her i vores lille samfund.

Jeg håber, en del af de der læsere der ser dette indlæg er enige med mig, og giver deres mening til kende.

Med venlig hilsen

Franksp

Kommentar
Fra : _cRacKya

Dato : 29-01-03 23:26

Kære Franksp

Det ville også være rart hvis det var tilfældet, men de rare mennesker mangler li`som at forklare de handlinger de så foretager sig.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 29-01-03 23:37

Hej Franksp
Dejlig at høre noget fra dig igen.
Kandu skal være et godt sted at komme
Men lidt svært når kandu selv forsøger at ødelægge det
Ved at forskelsbehandle brugerne herinde
Jeg ved ikke om du har læst de to overstående links igennem,ellers så vil jeg bede dig om at gøre det.
For så tror jeg du vil forstå,hvorfor stemningen er så trykket lige for øjeblikket herinde.
Der er jo ingen der ved hvad de må og ikke må
Hvis der er nogle regler der er firkantede lige nu,så er det dem kandu bruger for tiden,jeg er slet ikke sikker på,at de kender deres egne regler.
Man må godt reklamerer for det ene forum men ikke det andet.
MVH Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-01-03 23:43

briani - jeg er på din side det ved du godt - og uden at have det fra Kandu direkte i hvert fald blev de link fjernet under parolen "den hyppighed hvormed der blev reklameret" altså antallet....

men som sagt alt det respekterer jeg de gør, jeg er stdig bare interesseret i beskyldningerne om at Kandu oprettede profiler der deltog i de to debatter du linker til øverst.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 29-01-03 23:43

Til Franksp.
Hvis du selv prøver at gå et godt stykke tilbage,så forstår du sikkert hvorfor der er denne "mudderkastning",
for hvis der er nogle der retter på de indlæg der kommer her på "Kandu" det værer sig den måde folk staver på,
og tegnsætning, så er der en hel del lærde folk der nok skal værer der.
Jeg tar lige denne en gang til,

"Jeg skriver kun dette indlæg, så du kan få gang i beton-dyngen og sat den i svingninger. Vend lige kuvøse-mumleriet mod dig selv"

Det syntes du måske lyder rigtig godt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-01-03 23:51

Hej Briani

Joh, jeg har skimmet dem. Ikke nærlæst dem. Det vil jeg prøve i morgen. Bortset fra det, vil jeg gerne vide om du ellers kan acceptere nogen af de ting jeg skriver til Mr. Swan? Han har ikke selv svaret endnu.
Hva' fan skal vi gøre for at komme i kontakt med KanDu? For at få dem til at gi' et svar? - Kan det tænkes, at de bare sidder og "griner" af alle vores intriger og "skænderier"? og tænker deres tanker?
Jeg kom tidligere med et forslag, at nørderne og dem der ikke føler sig som nørdere skulle prøve at mødes. Jeg tror stadig, det ville skabe et sammenhold - fælles fodslaw, og løse mange problemer.
Jeg skriver dette til dig, da jeg tror du er en af mine "KanDu-venner".

Med venlig hilsen

Franksp

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 30-01-03 00:03

Der er nogle - bl. a, zonker, der efterlyser "seriøsitet"? Hvis zonker loyalt "citerer" hvad der er slettet vil der ikke være nogle der bare med lidt rimelighed vil kunne indvende noget imod det blev slettet, argumentet som klovnen bruger er jo i lighed med: Andre har næsten været lige så slemme....

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 30-01-03 00:05

Til Franksp
Mr.Swarn er kommet med et indlæg,husk nu at stave ordentlig, ellers kommer der nogle efter dig 29-01-03 23:43

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 30-01-03 00:08

Til Mr. Swan"

Den kommentar du kommer med nu, er jeg helt enig med dig i.
Man skal ikke her i Kandu være bedrevidende og pralende, og rette i andres stavefejl, tegnsætning og skrivemåder. Der skal være plads til os alle. Egentlig er KanDu vel oprettet for at være en fælles interesse-site til gavn for alle der bruger den, uanset hudfarve, køn, uddannelse, etnisk oprindelse, skrivefærdigheder og så videre.

Jeg tror dog stadig, vi når længst med venlighed fremfor "mudderkastning".
Jeg er ikke særlig religiøs, men har dog fra min skoletid for over 50 år siden lært, at hvis du bliver slået, så vend den anden kind til. Det bruger jeg stadig i hverdagen, og jeg har det godt med det.

Er du iøvrigt enig/uenig med de andre ting jeg skriver om???

Hvad synes du for øvrigt om min lille morsomhed? Mr. Swarn?

M.v.h.

Franksp

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-03 00:08

klapper i mine fedtede fingre .... flot Kandu

men der mangler svar på lidt ikk - men jeg stopper her -
Hvem KingCreol var får vi ikke at vide ....

længe siden jeg har set noget så juridisk korrekt næsten på grænsen til diplomati.

det var så det ..... så gik der lidt tid med det, ikk!!!

Kommentar
Fra : _cRacKya

Dato : 30-01-03 00:11

Jeg vil lade spørgsmålet stå selvom Kandu.dk har svaret, således at alle har mulighed for at læse de kommentarer der har været..

mvh
cRacKya

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 30-01-03 00:20

Til fnollerpigen

Hvad mener du med Justeri????????????????????

Til _cRackKya (det er et fandens besværligt navn du har Valgt. Overvej at lave et nyt)

Hvor er kandus svar. Vi andre, som har medvirket i debatten skal vel også kunne læse det.

M.v.h
fransk

Kommentar
Fra : _cRacKya

Dato : 30-01-03 00:23

Jeg har fosøgt at få mit gamle navn tilbage men kandu har undladt at svare på min mail om de ville reetablere min, da jeg selv havde kvajet mig lidt i fustrationer..*he he*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-03 00:24

jeg er nødt til det - det er det mest lækre stykke jura jeg har set i alle mine dage .... det kan jeg bare slet, slet ikke komme mig over. Og hvis man rigtig kan læse mellem linier - får jeg faktisk osse det svar JEG ledte efter.....

Kommentar
Fra : _cRacKya

Dato : 30-01-03 00:24

fustrationer=frustrationer hvis nogen ikke lige er klar over det

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-03 00:25

franksp - ude i TIPS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-01-03 00:32

Hej Karina
Jamen det var da dejlig at kandu,kunne kommet med et svar
Selv om de kryber en del udenom
Jeg har heller aldrig været i tvivl om,at det var mængden af links der gjorde udslaget i sletningen af disse,og det må vel siges at være helt i orden.
Jeg mangler dog stadig svar på hvem disse forklædte brugere var,som lige pludselig dukkede op som trold fra en æske.
Men svaret får vi nok ikke fra kandu af.
Men jeg fik da et svar,som jeg er nogenlunde tilfreds med
Og derfor er sagen afsluttet fra min side
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Franksp
Mr. Swan er kommet med en kommentar til dig.
Og vi har fået svar fra kandu
http://www.kandu.dk/dk/tip/2985
Og jeg er bare så træt så træt
Og mit tastatur er begyndt at ryge
Så jeg orker ikke at skrive mere i dag
Men vi skrives ved
MVH din Kandu ven Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-01-03 01:00

Ja det var jo et neutralt svar, og man vil gerne gøre en del ud af at være neutral.

Og alligevel forsøger man at begrunde det med : "....for egen vinding", altså at jeg skulle få noget ud af de links for egen vindings skyld.

Hvis man mener, at jeg og andre dermed kan tjene penge på vores board, tror jeg man tager meget fejl.

Kigger man på dem som er medlem, på det som kandu ser som en konkurrent, ligger flertallet indenfor top 100 over superbrugerne på kandu.dk og det er jo ikke tilfældigt.

Samtidig er man med en sådan hjernekoncentration, "på den konkurrende site", sikret et svar af høj standard og kvalitet.

Hvis der ikke skal mere til for at true kandu.dk's på deres "eksistensgrundlag", så er det fordi man har ramt dem et centralt sted og det burde, alt andet lige gøre at de burde tage nogle ting op til overvejelse.....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 30-01-03 01:02

OK Briani

Godnat

Kommentar
Fra : KingCreol

Dato : 30-01-03 01:23

Til Fnollerpigen,
Hvad mener du med at du ikke ved hvem jeg er? Det skrev jeg tidligere i en af de andre tråde.
Men lad det ligge, hvis du stadig tvivler lad mig hjælpe dig med et stykke lyrik
af Eminem, fra sangen "The Way I Am":
Citat
I don't know you and no,
I don't owe you a mo-therfuck-in thing
I'm not Mr. N'Sync, I'm not what your friends think
I'm not Mr. Friendly, I can be a prick
if you tempt me my tank is on empty (is on empty)..
No patience is in me and if you offend me
I'm liftin you 10 feet (liftin you 10 feet).. in the air
I don't care who is there and who saw me destroy you
Go call you a lawyer, file you a lawsuit
I'll smile in the courtroom and buy you a wardrobe
I'm tired of all you (of all you)..
I don't mean to be mean but that's all I can be is just me

Chorus: Eminem

And I am, whatever you say I am
If I wasn't, then why would I say I am?

have a nice day
KingCreol

Kommentar
Fra : alsborgit

Dato : 30-01-03 11:25

Zonker>
Det med "for egen vindings skyld" er jo ikke Kandu's hoved pointe, det er mængden af henvisninger det er galt med, så hvis I havde ladet det blive ved et par stykker eller 3, var denne gang fnidder fnadder slet ikke opstået.
mvh. Jan E. Johansen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-03 11:36

*LOL*
KingCreol - jaaaahh, men så har jeg bare ikke set den tråd !!!

nu ikke nogen grund til, at fare i flæsket på hinanden "if U are whatever I say U are"

- men du kom som skidt fra fra spædkalv, out of nowhere ind i en debat og da jeg bare aldrig nogensinde før har set eller hørt noget til dig ( og du i følge din profil ) ingenting før har deltaget i på Kandu - sååååh ja faldt det mig ind at spørge "Hvem helvede er KingCreol?"

- og det ved jeg stadig ikke - men det er osse ligemeget - for når alt kommer til alt så betyder det ikke så meget - du dukkede bare sådan op helt tilfældigt med et bredt kendskab til Zonker og adfærden på Kandu.

- men nu ved jeg "lidt" om hvem du er - det er ok.

Ha´det godt

Hilsen Karina/ Fnollerpige

Kommentar
Fra : KingCreol

Dato : 30-01-03 11:53

Fnollerpige dog,
her troede jeg du fulgte med i Kandu's mest
fornemme disciplin Mudderkastning :

http://www.kandu.dk/dk/spg/10730#102174
Og så har du misset det sjove !

Det som undrer mig og som går igen og igen er, at hvis men blot er med på en lytter,
så er man ikke rigtig Kandu bruger. Det er lidt spøjst.
Og ja, det er min anden profil, ligesom min anden bil er en Porche

mvh
KingCreol

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-01-03 12:16

Nej jeg følger ikke med mere, på det plan .....

joow, den har jeg faktisk læst - men osse lykkeligvis glemt alt om - ja typisk mig - er altid gået når det sjove begynder - men liiige en lille ting du undlader meget bevidst !!

Med dit kendskab til Zonker - som du jævnligt beskriver - kunne det så tænkes du gad løfte sløret for fra hvilken ( anden ) profil du iagttog Zonker og andre i efteråret ?!?

- selvfølgelig er man Kandu bruger hvad enten man deltager eller ej ( hvad det så ellers har med det at gøre !! ) - men at sidde et heeelt efterår og læse med fra sidelinien, uden at føle trang til at blande sig - tyder på man ingen hænder har og har smidt den pind væk, man plejer at trykke på tasterne med - for det er da ikke særlig sandsynligt, at der er nogen morskab i bare, at sidde og læse med og ikke deltage ( ikke bare i det indlæg ) men i ALLE indlæg

- men er ved fatte det - det har du vel osse bare fra en bunke andre profiler - men naaah det tror jeg heller ikke på.

- men du er vel næppe så seriøs at du står frem med hvilke andre profiler du har - selvfølgelig ikk`

Hilsner fra Fnoller
ja og min anden bil er min cykel

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:25

Hej _cRackya

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp