/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
instruktionsbog Audi A4
Fra : kanduvildu
Vist : 3288 gange
50 point
Dato : 14-08-07 07:44

Er der nogen som ved hvor man kan finde kopier af instruktionsbøger til biler?

Jeg mangler en på dansk til en gammel Audi A4 2,5 TDI

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-08-07 09:30

Ikke for at jeg tror det lykkes her, men prøv
http://www.antikvariat.net/

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 14-08-07 09:56

Den kan du helt sikkert finde på nettet - og så ganske gratis printe den ud. Den er naturligvis ikke så pæn som en du kan købe; f.eks. hos Birgers Billigbilbøger: www.birgersbilligebilboeger.dk eller hos Køsters Motorboghandel i Randers
vh
Richard

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-07 10:20

prøv at gå ind på AUDI forum.......der ved de en masse om audier......min audi bog er købt på nettet (audi 100)....men jeg har haft en masse sider på pc'en fra en intro bog...så det er ikke umuligt at finde på nettet.
der er også audi club. prøv dig frem ......
miss.j

Godkendelse af svar
Fra : kanduvildu

Dato : 30-10-07 07:45

Tak for svaret missjosephine, jeg har fået kontakt til audiforum