/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Resultatet af min hjemmeside...
Fra : AnnLou
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 29-01-03 20:15

Hej allesammen,
Jeg har, med kanon hjælp fra Fnollerpige, fået min hjemmeside til at fungere!! Det er bare så godt, det har virkelig været mit "smertebarn" længe.
Resultatet: http://www.toplanguages.com
Et kæmpe stort taaakkk til Fnollerpige som tak for hjælpen, og alle i andre som kom med gode tips og råd.
Der er bare lige det med søgemaskinen, der kan jeg ikke finde siden, hvor lang tid går der til den dukker op?? Er eneste løsning at betale sig frem til at blive set i søgemaskinerne eller hva´?
Saludos,
Ann Lou

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 20:22

flot side, den er nem og meget overskulig. Jeh synes måske at du skal fremhæve dine kontakt oplysninger lidt bedre f.éks. i rammen til venstre.

/Steffan

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-03 20:24

Hej Ann Louise - som jeg skrev til dig *SSS* - og som fremgår af næsten alle sider, kan der gå alt fra en måned til halve og hele år, vil du have hurtig respons er det frem med dine pesetas - eller hvad det hedder - euro hedder det vel.......

jeg plejer når jeg tilmelder gratis at kunne se en respons indenfor en tre måneders tid -give and take a few *G

Karina

Kommentar
Fra : NinaM

Dato : 29-01-03 21:35

Da jeg lavede min egen hjemmeside gik der ca. 3 uger før den var til at finde med Google. Jeg gjorde ingenting aktivt.

Du kan gøre noget ved dine metatags så det bliver nemmere for brugerne at finde dig, der er gode råd her:
http://myhitbox.com/cgi-bin/page.cgi?promoting/search
(du har allerede meta-tags, men du har plads til mange flere).
Du bad godt nok ikke om bemærkninger, men der er en dum fejl. Når man fra forsiden klikker på et flag, kommer man til en underside i en ramme. Her er der igen et flag. Det kan man klikke på, så kommer der en ramme inden i rammen, hvor man igen kan klikke på et flag. Fjern muligheden for at klikke på flaget, det løser problemet. En anden ting er at jeg ikke kan se euro-tegnet, det er bare en kasse (så måske skulle der bare stå euro?).
Så, nu stopper jeg, ellers er alt perfekt og det er en meget flot side!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-01-03 21:37

Flot side. Men jeg synes, du skal følge stefanstefans opfordring til at fremhæve dine kontaktoplysninger i rammen til venstre.
Hvad angår søgemaskinernes langsommelighed, så kan du måske have glæde af dette link:
http://www.verdensnavle.dk/banner/banner.html ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-01-03 21:40

NinaM ---- aaavvvsss den med flagene flovt - den ER rettet !!!
dem har jeg jo bare kopieret ind fra panelet og så GLEMT at fjrene linksene uha uha

Kommentar
Fra : NinaM

Dato : 29-01-03 21:44

fnollerpige
- tænkte det nok, er selv meget glad for copy-paste-klik...

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 29-01-03 21:53

Hej, Fnoller.
Nu er den tekst jeg selv havde sat ind forsvundet
Nå, men jeg prøver at hente det ned fra igen, nu ved jeg da hvordan men gør... m.h.t Euro tegnet, hvordan kan det være at andre ikke kan se det?
Tak for alle jeres kommentarer, jeg vil nok prøve at fremhæve kontakt info lidt mere.
Muchas Gracias, Ann Lou

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-01-03 22:00

ja den tekst du under engelsk du selv lagde ind har jeg jo ikke, så den kommer du til lige at lægge på igen *SS

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 29-01-03 22:12

AnnLou
Jag kan godt se eurotegnet!
MVH Bente

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-01-03 22:17

det må vel være noget med at vælge vesteuropæisk sprog på tastaturet
( internationale sprogindstillinger) - i think so but i don´t know for sure

Kommentar
Fra : Tropou

Dato : 31-01-03 10:30

Problemer med min hjemmeside.
Jeg har prøvet at lave en hjemmeside på Puplisher, men ved ikke hvordan man får den på nettet.?????
Jeg er nybegynder på pc
Hilsen TP

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-01-03 11:05

Hej Tropou

vil anbefale dig at oprette dit spørgsmål som et nyt spørgsmål - på den måde får du flere reaktioner.

Jammen du kan jo blandt andet købe dig et domæne og uploade siden dertil - der findes osse nogle gratis serverpladser - men dem benytter jeg ikke og kan derfor ikke råde dig hvad det angår.

Men som sagt - opret nyt spørgsmål under emner, vælger du placering og så ellers bare "stil spørgsmål"

Fnoller

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 31-01-03 11:08

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : Tropou

Dato : 31-01-03 13:52

Jeg har "hjemmeside" på tdc, men det jeg vil er at sætte min nye hjemmeside op.
Mvh
Tropou

SE venligst. www.sitecenter.dk/tropou eller home22.inet.tele.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-01-03 14:15

jammen ææhh så laver du en side og uploader den selvfølgelig

tror du skal udtrykke dig mere tydeligt ( fatter godt du vil have en hjemmeside op ) men hvad er det nøjagtige problem ?

så husk liiige at opret et nyt spørgsmål - det her er lukket, du får osse mange flere til at hjælpe ved at oprette dit eget spørgsmål ...

Hilsen Fnoller

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 22-02-03 03:11

Ann Lou - Dine meta tags er for "slanke"..
Du har kun: meta name="keywords" content="Translations, translators, Spanish, German, French, Danish, English, Sprog, oversættelse, oversættere, spansk, engelsk, sprogkurser, translatører,
tolkning, Traducciones, cursos, inglés, danés, alemán, francés, interpreter, traductor,
traducir"
----
Udbyg med disse:
<META NAME="Title" CONTENT="indsæt en titellinie">
<META NAME="Description" content="indsæt en indholdsbeskrivelse op til 250-500 tegn">
<META NAME="KeyWords" content="Translations, translators, Spanish, German, French, Danish, English, Sprog, oversættelse, oversættere, spansk, engelsk, sprogkurser, translatører,
tolkning, Traducciones, cursos, inglés, danés, alemán, francés, interpreter, traductor, traducir">
<META NAME="copyright" CONTENT="copyrightholder">
<META NAME="language" CONTENT="DA"> !!!! ENG og ES for hhv engelsk og spansk
<META NAME="rating" CONTENT="general">
<META NAME="robots" CONTENT="index,follow">
<META NAME="revisit-after" CONTENT="30">
<META NAME="distribution" CONTENT="global">
<META NAME="author" CONTENT="site forfatteren">
<META HTTP-EQUIV="Reply-to" CONTENT="site-master-email">
Sæt tags på hver af forsiderne med det respektive sprog og titel og beskrivelse på det pågældende sprog. Brug mange keywords i beskrivelsen også.
Det anbefales at have nogle links til andre sites, det hævdes at søgemaskinerne "rater" informative sites højere, og et af målene for "informative" er at der er links ud af sitet også.
Husk at links ud af sitet altid bør have target="_blank" indenfor http sætningen, således at linket åbnes i et nyt vindue. På den måde står dit site stadig der når dine besøgende de lukker det site de gik til.
Når det er gjort, så skal du lige en tur forbi dmoz:
http://dmoz.org/add.html
Ganske få dage efter vil du være at finde i google

Mvh
JensT