/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Nokia 5524vt Minus fjernbetjen
Fra : nosunshine5
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 13-08-07 20:02

Jeg har lige fået et værelse på et kollegie. Der står så et Nokia 5524vt, men der er ingen fjernbetjening.
Hvad kan jeg gøre for at indstille det så kanalerne kommer frem?
Jeg kender ikk årgang eller noget andet end det der stod bag på det..
Jeg har prøvet at google tvét. Men der dukker ikk rigtig noget op der kan hjælpe mig...

Kun knapper til at tænd/sluk, volume og op og ned i kanalerne...

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 13-08-07 20:16

er der ikke en skjult klap på fronten der kan åbnes?? Ofte sidder der knapper herinde til kanalsøgning og gemning af disse, men måske er det ikke tilfældet på det tv.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 13-08-07 20:24

Nej det gør der nemlig ikke. Jeg har to brækket negle til at bevise det. Plus at den hulskærm der sidder der omkring nu ser lidt medtaget ud.
Jeg prøvede nemlig det først...

Men jeg var ved at komme til skade. Men det var nu mest da jeg sparkede til stellet med bare tæer. lol

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 110 point
Dato : 13-08-07 20:34

Jeg vil anbefale dig at købe en af de billige all round fjernbetjeninger der selv søger efter fjernsynets ir kanal.
Eller denne:
http://www.butik4281.dk/butik/index.php?main_page=product_info&products_id=74

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 21:51

Citat
Plus at den hulskærm der sidder der omkring nu ser lidt medtaget ud.

Du skal ikke trække i den, men TRYKKE på den

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 13-08-07 21:53

Jeg har prøvet at lokke den med rørsukker og true med sags anlæg. Hi, hi.
Men det hjalp ikk..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 21:58

Normalt er det såden en slags kliklås....

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 14-08-07 21:31

Normalt er det såden en slags kliklås....

Der er simpelt hen ikke noget at hente. Der er kun de mulighedder jeg har nævnt.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 15-08-07 01:09

Tak for svaret stig54.