/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Destinator 6
Fra : amc
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 13-08-07 08:16

Jeg har lige købt Destinator 6...Der står i brugervejledning at man kan ''Navigation på tværs af grænser uden at skifte kort'' Og hvordan gør man det....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-08-07 09:37

- du kører bare, det foregår automatisk. F.eks. hvis du har "Europa" installeret er det ét kort...
Hvis du har Skandinavien installeret og kører til Tyskland, får du et problem...

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 09:49

Jeg har Skandinavien installeret og skal kører til Tyskland idag...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 10:12

Så siger logikken at det IKKE fungerer....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 10:18

Ups.... Jeg har da også Tyskland installeret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 10:37

Er det blevet flyttet til scandinavien ????????

Hvis du HAR Tyskland er der jo ikke noget problem....

Sø kører det bare for dig.....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 10:45

ok. Men jeg kan ikke skrive en adresse fra danmark og til en i tyskland...Fx som man kan i TomTom

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 10:49

Det er så fordi det er 2 forskellige kort.....

Så må du vente med at skrive adressen til du kommer over grænsen.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-07 11:19

Du har måske et kort med Skandinavien og Mainroads i Europa, den viser kun vej på de store veje, uden for Skandinavien, derfor kan du ikke taste en adresse ind i Tyskland

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 11:32

Jeg har både Danmark og Tyskland.....For at skrive en adresse i Tyskland skal man skifte kort.. Jeg håbede man kunne gøre som i TomTom... Der kan man få et kort over hele Europa det er noget nemmere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 11:39

Ahhhh...

Det kan da ikke være så stort et problem at skrive ny adresse når du kommer til grænsen....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 11:42

Nej men det er da mere smart

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-07 11:51

Er du bange for at fruen shopper i grænse butikkerne mens du taster den nye adresse ind køb et Europa kort, så er du ude over det problem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 12:06

Da det er 2 forskellige kort er der IKKE anden mulighed med kortene.....

At andre systemer er smartere kan du jo ikke bruge til noget....

Alternativt kan du jo købe det der er smartere....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 12:10

Der står i brugervejledning at man kan ''Navigation på tværs af grænser uden at skifte kort''

Kommentar
Fra : amc

Dato : 13-08-07 12:11

Bare ikke hvordan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 12:23

Det kan man så også hvis du skal fra DK til N eller S......

Stadig - det er KORTENE der bestemmer....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-08-07 12:23

Et sted er der en grænse og det er når der ikke er flere lande på kortet, du kan ikke navigere på tværs af kort, kun hvis Danmark og Tyskland er på samme kort

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 12:29

Du kan f.eks. hellere ikke på tværs af Tyskland og Frankrig....

Det er også 2 forskellige kort.....

Et "verdenskort" findes ikke og ville blive så STORT at det ikke kunne rummes.....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 16-08-07 11:10

Så fandt jeg ud af det.

Muligheden for at navigere over landegrænser, kræver at du har installeret kortet "EU-Roads"

Dette kort kan "binde" de andre kort sammen, og dermed give mulighed for navigation over lande grænser.

Du installeret EUroads via din console du har installeret på din PC. Som ligger på cd 1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-07 13:25

Det stod sikkert også i brugsforvirringen godt du fandt ud det

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-07 15:04

Alletiders..... Men jeg tror stadigvæk "kun" det gælder "mainroads" - ikke adresser...

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 16-08-07 15:28

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-07 15:38

Selv tak.....