/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Samsung S630 digicam/webcam??
Fra : gozimza
Vist : 388 gange
200 point
Dato : 13-08-07 00:12

Hej allesammen..

Vidste ærligt talt ikke hvor dette spørgsmål hører under men her er det:

Jeg har for nogen tid siden købt mig et digitalt camera(Samsung s630), og ville høre om der sidder en derude med viden om det er muligt at finde et program eller/driver der gør at jeg kan koble det til min pc som et slags "live webcam"?altså så det den filmer/tager billeder af kommer live op på skærmen...

Håber i forstår hvad jeg mener....jeg har godt nok et alm. webcam men syntes ikke de er for gode!

Venter spændt på at høre fra jer...

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-08-07 01:05

Jeg tvivler... der reklameres ikke for det, og det ville jo være "ganske normalt", hvis kameraet havde den mulighed indbygget - http://www.foto-fun.dk/shop/samsung-digimax-s-630-2276p.html
Du kan evt. spørge via anviste link, men jeg tvivler på det kan benyttes som webcam... de koster altså ikke alverdens, og du skal ikke koble kamera fra og til osv. - se evt. Logitech's hjemmeside:
http://www.logitech.com/index.cfm/webcam_communications/webcams/&cl=dk,da