/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Jerusalem
Fra : jesperp04
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 12-08-07 17:18

Situationen i Jerusalem og Backpacker Tearooms i den gamle by:

--------------------------------------------------------------------------------

Er der nogen, som kender til situationen i Jerusalem og Backpacker Tearooms i den gamle by?
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-07 18:26

Det kan vist ikke svare sig at hjælpe dig med noget....
************************************************************

Citat
Annullerede spørgsmål fra jesperp04

Alle grupper side : 1 2 af 2

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 02-04-07 100 Situationen i Nazareth? (6) Rejser & Udflugter

2 14-10-06 200 Indlæg til gatago.com? (13) Hjemme sider

3 13-10-06 200 Pop op vinduet "iexplorer" (20) Andet internet

4 07-10-06 100 Prag i Tjekkiet (2) Rejser & Udflugter

5 03-10-06 100 Ferie i Rom, Italien (24) Rejser & Udflugter

6 09-09-06 100 Farmstead holiday Hviderusland (1) Feriesteder

7 05-09-06 100 Bondegårdsferie i Hviderusland (1) Feriesteder

8 07-08-06 100 Hviderussiske turistarrangører (4) Feriesteder

9 01-08-06 100 Hviderussisk turisthjemmeside (1) Hjemme sider

10 28-07-06 100 Hvideruslands nationalparker (7) Rejser & Udflugter

11 20-07-06 100 Togpriser i Italien? (14) Rejser & Udflugter

12 06-07-06 20 Problem med Windows Pc Søgning (2) MS Windows

13 05-07-06 45 En ordentlig tone på kandu.dk? (12) Kandu.dk

14 30-06-06 20 Slaget ved Grunwald i Polen (4) Rejser & Udflugter

15 30-06-06 200 Polske tegn på kandu.dk (4) Hjemme sider

--------------------------------------------------------------------------------
[1-15] af 20 side : 1 2 af 2

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 12-08-07 19:51

Hej Allesamen!
Det er sådan, at jeg gerne vil have svar på mit spørgsmål her i tråden.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-07 19:53

Hej Jesper.

Du må da gerne henvende dig til mig her i tråden. Jeg har ikke noget at skjule og kan faktisk bedst li at kommunikere med åben pande

Når jeg skrev som jeg gjorde, så er det fordi der er nogle brugere, som procentuelt har helt urimeligt mange anulleringer. Det gælder bl.a dig, som har flere anulleringer, end du har sp. du har deltaget i. Når det "opdages" så falder lysten til at hjælpe. Man gider jo ikke være til grin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-07 20:03

Jesper....
Der er noget der siger mig, når jeg læser dette:

Citat
Jeg har modtaget svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

fra tråden http://www.kandu.dk/Spg90524.aspx at du ikke har forstået hvordan systemet virker. Er det rigtigt opfattet??

Kommentar
Fra : jesperp04

Dato : 12-08-07 20:25

Hej Klumme!
Svaret til nedenstående citat er: At jeg mener selv, at jeg har forstået hvordan systemet virker.
Citat
Jesper....
Der er noget der siger mig, når jeg læser dette:

Citat
Jeg har modtaget svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

fra tråden http://www.kandu.dk/Spg90524.aspx at du ikke har forstået hvordan systemet virker. Er det rigtigt opfattet??

Angående tråden, som du henviste til overfor så fik jeg nok svar i denne tråd. Jeg kan godt se, at jeg har været for hurtigt ude med at annullere én eller flere af min indlæg.
Mvh. Jesper

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-08-07 21:07

Fint nok Jesper

Det er jo ikke meningen man skal anullere, hver gang man har fået svar på et spørgsmål LOOL

Det er faktisk kun, hvis man overhovedet ikke får noget der kan bruges. Det er såmænd ikke så meget for pointenes skyld, men mere som en anerkendelse af svarerens anstrengelse.... en lille erkendtlighed.

Og de som går op i point, kan jo trods alt risikere at vinde 500,-, som ganske vist kun er 300,- værd når de når frem

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperp04

Dato : 12-08-07 22:49

Hej Klumme!
Tak for svarende her i tråden. Jeg synes det er bedst, at jeg slutter tråden her og opretter en ny tråd i stedet for.
Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Mvh. Jesper