/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows slukker
Fra : Bube12
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 12-08-07 12:01

Hej

Jeg har fornylig købt en computer( selvsamlet ) meget kraftig, og vel fungerende. Jeg har instelleret WINXP prof. på. Min søn bruger den mest til at spille. Vi har opdaget under nogle spil slukker windows af sig selv ( genstrarter )eller går skærmet helt i sort ellers virker den udmærket. Er der nogle har set eller opdaget lignede problem.
Hilsen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-08-07 12:32

Næh, men velkommen til alligevel...

iah

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-07 12:32

Den er åbenbart IKKE så kraftig som du tror......

Varme er nok det mest sandsynlige problem....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 12:35

Lyder helt klart som om den bliver for varm... og lukker ned/genstarter af sig selv

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-07 13:23

Der er flere som mener at din computer bliver for varm, det kan du checke med Everest, et gratis program som giver mange nyttige oplysninger om det indvendige i computeren, klik på + ud for PC og på Sensorer, så vises hvor varm de enkelte dele er, hent programmet her: http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html

Godkendelse af svar
Fra : Bube12

Dato : 12-08-07 15:19

Tak for svaret o.v.n.. men det sker under nogle spil som er ikke så tung.... det sker ikke under foreksampel Battlefield 2 ( som synes meget krævende spil)... og har kontrolet at pc en bliver ikke så varmt... Det må være noget andet synes jeg...
Tak igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-07 16:14

Tak, men du burde ikke acceptere før problemet var løst

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 16:15

Du lukker allerede spørgsmålet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-07 16:21

Ja og problemet er ikke løst, selv en ny bruger burde vente til hjælpen var kommet

Kommentar
Fra : Bube12

Dato : 12-08-07 20:56

SORRY... Jeg er helt ny i klubben... hvordan kan jeg åbner porten for de andre igen ???
Hilsen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-07 21:07

Du kan ikke åbne igen men efter midnat får 20 nye point at stille spørgsmål for