/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
høstbindegarn
Fra : momomo
Vist : 1497 gange
100 point
Dato : 11-08-07 22:49

har lige hørt at høstbindegarn er tilsat et eller andet giftigt stads så dyrene ikke spiser det. Er det rigtigt? i bekræftende fald vil jeg ikke mere bruge det til opbinding af mine øko agurker m.m. k.h. momomo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-07 23:05

har lige forhørt mig hos min "bondemand" han siger, at den tror han sq ikke på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-07 23:12

Du kan vel også bruge ubleget bomuldsgarn eller bast??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-07 23:15

Det er korrekt at sisal bindegarn er impræneret mod råd og skadedyr, du kan alternativ bruge bindegarn af polyethylen
Hilsen en øko bonde

Kommentar
Fra : momomo

Dato : 12-08-07 10:58

tak for svaret o.v.n. jeg bruger ikke mere høstbindegarn
hilsen momomo

Godkendelse af svar
Fra : momomo

Dato : 12-08-07 10:59

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-08-07 13:10

Selv tak, når du ikke bruger produktet mere er problemet løst jeg ved ikke om impræneringen er giftig eller om det virker afskrækkende med lugt og smag