/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox "hopper" i vista ?
Fra : Gizmo1226
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 11-08-07 20:48

jeg har som standertbrowser kørt firefox på min xp maskine (en gammel stationær)
så det ville jeg selvfølgelig også have til min nye bærbar... problemet er bare at den har vista og billedet i firefox hopper... sådan op og ned mere hurtigt.. det er ikke hele browseren der hopper men kun den side jeg er på..
eksembelvis google.dk, der hopper google og deres søgefelt..

håber nogle kan hjælpe mig..
på forhånd tak
//Gizmo

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 00:46

Er du sikker på du har den nyeste version at Firefox?

Sidder selv og bruger Firefox på Vista lige nu, uden problemer..

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 00:52

http://forum.mozilladanmark.dk/index.php

Der er osse et forum her..

http://www.mozilla-europe.org/da/

Det her skulle gerne være den nyeste version

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 00:54

Ellers så bare prøv at geninstaller...

/Prøv det først

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-07 01:15

Og hvad er liiiige forskellen på:

Citat
..en gammel stationær...

Citat
..min nye bærbar...

Gad vide om ikke din grafikchip/-kort's driver er problemet?

Der burde ikke være den store forskel på 'ydelsen' af f.eks. IE og andre browsere...

..andet end; hvad MS har 'indbygget' ?

Er din grafikkortsdriver 100% Vista kompatibel?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 12:16

Prøv lige gå ind og ændre dit tematil "Klassisk," så start ikonet ikke stikker op...

Det burde være der problemet ligger trode bare de havde løst det

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 16-08-07 21:23

nu har en på min efterskole hjulpet mig...
det var den der ting (kan ikke lige huske hvad den hedder) under addrassen som fik det hele til at hoppe...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-07 22:24

En 'Google' eller 'Yahoo' toolbar ?

Hvis...? Så:

Det ka' måske lære dig ikke hovedløst at 'takke' JA til alting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 16-08-07 23:07

Haha

Typisk

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 17-08-07 22:54

det er ikke en toolbar... det er den hvor at hyberlinks og såden er på...
men kan for alle jeres gode bud...

Annuller spørgsmålet
Fra : Gizmo1226

Dato : 02-09-07 12:25

En ven fra efterskolen hjalp mig...
så nu virker det som det skal..