/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Papirkurv
Fra : sion
Vist : 556 gange
20 point
Dato : 29-01-03 19:14

Kan man ikke fjerne Papirkurven fra skrivebordet? - Ligesom man kan med Denne computer, Dokumenter, IE og Netværkssteder.

(Jeg har winXP)

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 19:24

du må undskylde sporget men jeg fandt det på en Norsk side eller sådan noget

Kommentar
Fra : sion

Dato : 29-01-03 19:34

Det er ikke det norske sprog, der gør at jeg ikke forstår hvad der sker her. Kan du ikke forklare hvad det er jeg skal gøre?

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 30 point
Dato : 29-01-03 19:43

Prøv at downloade dette program, Xteq X-Setup på: http://www.xteq.com/downloads/ - så kan du indstille en masse ting uden de store problemer.

Når/hvis du så har installeret programmet, skal du trykke dig ind på X-Setup Default UI og gå til stien: Appearance\Desktop\Icons\Visible Icons\Generic Window Icons

Mvh

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 19:45

Jeg ved heller ikke det 100%, men jeg vil styde på at du skal åbne notesblok og så skrive:'

[version]
signature=”$CHICAGO$”
[DefaultInstall]
DelReg = BinIcon.DelReg
[BinIcon.DelReg]
; Bruk HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer
; Slett {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} fra \Desktop\NameSpace
HKLM.”SOFTWARE\Microsoft\Wondows\CurrentVersion\explorer\Desktop\NameSpace \{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}

og så gemme som:
FjernPapirkurv.INF

men jeg ved ikke hvor jeg skal lægge den, men prøv med Windows mappen, System-mappen, System32-mappen og til sidst skrivebordet.

/Steffan

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 19:46

husk at genstarte hver gang

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-01-03 20:00

det minder meget om registreruings databsen(skriv i et kør vindue:regedit **rediger ikke i den**)
men det MÅ (stefans svar)være løsningen da men ikke kan se den på nogen måde fra mappen som sjulte genvejs fil.
skal man altså ind i windows indstilliger f at få den væk.
du har sikkert kigget under skrivebord i skærm-egenskaber men der kan man jo heller ikke fjerne den.

Godkendelse af svar
Fra : sion

Dato : 29-01-03 20:09

Tak for svaret kanjegik.

Det er et godt program