/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Manual til PowerShot A530
Fra : madamme
Vist : 770 gange
50 point
Dato : 11-08-07 13:54

Hejsa.
Jeg ønsker hjælp hvis der er nogen der ligge inde med maualen til Canon Power Shot A530 digital kamera..
Jeg kan nemlig ikke finde ud af at få vist datoen på mine billeder i displayet så det kommer med på billedet når jeg lægger dem ind på min computer....
Hvis i har sådan en manual må i meget gerne scanne den ind og sende den til mig eller om i har et link for jeg syntes ikke jeg kan finde noget nemlig..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 14:07

http://www.steves-digicams.com/2006_reviews/a530.html

Du vælger det du vil vide noget om ude til venstre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 14:12

Jeg er ikke sikker på du kan få vist dato PÅ selve printet eller billedet på SKÆRMEN....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 14:16

Denne kan gøre det....

http://www.watermarkfactory.com/

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-08-07 16:05
Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-07 16:21

Nu er jeg spændt på om det også gælder ved "blot" at gemme på komputer....

Tror nemlig kun det gælder ved udskrift på specifikke printere.....

Spændende....

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 11-08-07 17:01

Normalt får man ikke datoen med på selve billedet, men den er altid gemt i billedets exif-data, der kan vises med ethvert billedbahsndlingsprogram.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-07 23:28

Citat
Jeg kan nemlig ikke finde ud af at få vist datoen på mine billeder i displayet så det kommer med på billedet når jeg lægger dem ind på min computer....

Du kan ikke få datoen med på selve billedet, men den kommer alligevel automatisk med ind på computeren, for i filoplysningerne der kommer til at stå under billedet, står dato og klokkeslet for hvornår billedet er taget.

Du kan ikke lave "datostempel" på selve billedet.

mvh dova

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-08-07 13:35

http://www.digitalcamerareview.com/default.asp?newsID=2839&review=canon+powershot+a530

The camera's new Postcard Date Imprint mode provides a user selectable date stamp that can be imprinted in the corner of a picture.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 14:01

Ja - men som sagt tror jeg KUN det gælder ved udprintning direkte fra kameraet....

Ikke på billeder der blot gemmes på komputer....