/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Jule/nytårsrejse, single.
Fra : IceCap
Vist : 4922 gange
500 point
Dato : 10-08-07 19:27

Hey.

Er der ikke en eller anden herinde, der kan finde en lækker 14 dages ferie til solen sydpå til en single fyr på 37 henover jul og nytår? Afrejsested underordnet indenfor DK's grænser.

Ønsker:

All Inclusive (om muligt)
Enkeltværelse (Giver sig selv) Gerne lejlighed.

Max pris DKK 9.000,00 for 14 dage (sådan ca. +/- 40%)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-08-07 19:47

Det er da den dyreste måned du vil rejse i , men hvis du havde bestildt i febuar havede det været billig

dr.dem
PS.
(Kan ikke hjælpe dig lige nu)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 10-08-07 20:00
Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 20:04

Eller 1 uge senere.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-07 23:58
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-07 08:05

Øv øv og atter øv, ser lige at mine link overhovedet ikke førte til de sider jeg fandt

Det var bl.a. til Tenerife, men jeg hopper ud af tråden igen, jeg har ikke lyst til at sidde her og blive misundelig en gang til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-08-07 10:02

Ha blev alligevel nysgerrig efter hvor jeg havde surfet rundt igår, her er den ene mulighed afrejse den 27.12, men det er godt nok et dobb. værelse til ca. 6.500 kr

http://www.mytravel.dk/book/bookMatrix.aspx?&categoryid=1&resortid=27395&hotelid=28230

to værelses lejlighed i Marokko for ca. 7.900 kr

http://www.mytravel.dk/book/bookMatrix.aspx?hotelid=20782&resortid=18298&itemId=20782

fra begge destinationer har jeg kun taget et enkelt "bud" for ellers kommer linket ikke helt med, så hvis noget har vagt din interesse så prøv selv at søge videre under Marokko og Ægypten

Rigtig god ferie når du når dertil - øv hvor er jeg misundelig

Godkendelse af svar
Fra : IceCap

Dato : 15-08-07 19:12

Jeg var både på Mytravel og Apollo, men Apollo løb med sejren. Som en trøst til Nordsted er der mulighed for at hente 250 points for at linke mig til Mytravel selv om det ikke blev den arrangør http://kandu.dk/Spg108318.aspx. Jeg valgte godt nok ikke refi's forslag, men surfede mig til:

http://www.apollorejser.dk/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypten/Hurghada/Hurghada/Hotel/Arabella+Azur+Resort.htm

Med afgang fra Billund den 20.12.07 og føj hvor jeg glæder mig!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-07 19:16

Kan du ha en rigtig god tur, som et plaster på mit sår, vil jeg tænke på dig, når jeg dufter til juletræet og anden for lige de specielle juleting gør da at det bliver lidt dejligt at være hjemme i julen, men ellers har jeg prøvet at være på Tenerifei julen, og når ungerne ikke længere er medbestemmende, tager manden og jeg dertil igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-07 20:06

God tur......