/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny PA, lyd, højtt for nørder
Fra : 3773
Vist : 586 gange
500 point
Dato : 10-08-07 17:18

Rart indtil videre.....her fortsætter vi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 17:26

Har du kridtet startbanen af ?

Kommentar
Fra : myg

Dato : 10-08-07 23:24

OK - hænger på

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 11-08-07 08:24

Yeah. Jeg glæder mig til at læse det vindende indlæg.
Undrer mig at dette hjørne ikke er mere overrendt, nu det er begegnet til nørder. Der må da være mindst 23% dedikerede nørder her på sitet, og så er vi kun så få?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-08-07 10:57

- lyder spændende...

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-08-07 16:19

HMMMM ( for mange point i posen)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-08-07 16:29

Ja din blacklist har du da slettet, hvorfor?????????

dr.dem

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-08-07 17:30

Citat
Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 10-08-07 17:16
Tak for svaret fotowig. Tak for snakken drenge. Laver en ny PA tråd på søndag så vi har et sted. Næste uges vinder kan vi allerede nu afsløre er: Myg

Er mon nogen der vil fortælle hvad denne tråd går ud på?

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 500 point
Dato : 18-08-07 17:45

=> iah

Det er en opfølger til en tidligere tråd, hvor vi er nogle stykker med hang til at rode med lydteknik, der gerne vil udveksle erfaringer m.m.

Lige nu er der lidt stilstand, men jeg er f.eks. i gang med at undersøge en problematik, og det er rart at have et sted til at udveksle disse ting.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-08-07 17:52

OK!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 23-08-07 17:28

Tak for svaret myg. Hopper af her igen. Men kan skaffes via mail. Send en PM til Fotowig og få den ved ham hvis du har ting du vil drøfte, løgne du vil udveksle osv osv. Gælder selvfølgelig også dig Fotowig. Hyggeligt indtil videre.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 23-08-07 17:55

Tak for snakken. Jeg er ikke færdig med at eksperimentere, da der har været vigtigere ting på tapetet, men får jeg et resultat, der kan bruges til noget laver jeg bare en ny tråd.
Hygge

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-08-07 08:39

CEE U.

Vil gerne på et tidspunkt høre jer lidt om klasse D Amps, hvis i har leget med dem!

Kommentar
Fra : myg

Dato : 24-08-07 11:49

Ikke her - beklager.