/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Højttalere!!!
Fra : hr_kegle
Vist : 481 gange
7 point
Dato : 29-01-03 17:43

jeg har tænkt mig at købe et par højttalere og jeg har et par i søgelyset de hedder: Eltax Symphony 10.3 mit spørgsmål er så om du kender den eller ligefrem har den. hvis du gør det, hvordan er de så og og hvordan er lyden så på dem?? jeg ved godt hva de koster og alt det der. jeg vil bare høre om hvor gode de er!!!

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 7 point
Dato : 29-01-03 19:13

de er meget præsice i lydgengivelsen og har en meget kraftig bygget bas. Det er en solid og kraftig højttaler som du snildt kan købe, da pris og kvalitet går godt sammen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-01-03 19:14

http://www.tradestore.dk/group.asp?group=83

her kan du købe den model til 1095,-

Godkendelse af svar
Fra : hr_kegle

Dato : 29-01-03 20:12

Tak for svaret Melander. har du selv højttalerne eller er det noget du har fået at vide? den side som du også har angivet er det en "sikker" side at bruge. jeg tænker på levering og betaling. man har jo hørt så meget om det der.. men mange tak for din besvarels

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 30-01-03 18:30

Siden er sikker nok at bruge, det er ikke værre end andre steder, og med hensyn til min viden, kan jeg fortælle at jeg arbejder på en højttaler fabrik....