/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
manual til vaskemaskine
Fra : vith
Vist : 2324 gange
50 point
Dato : 10-08-07 12:39

Hvor finder jeg en (helst dansk) brugsanvisning til en Hoover H130M?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 12:59
Kommentar
Fra : Carner

Dato : 10-08-07 13:04

Hej.

Dette link er til en Engelsk, som skal købes.

http://booksite.rnib.org.uk/eDelivery/BrowseResults.aspx?x=Hoover

Hilsen

Carner.

Kommentar
Fra : Carner

Dato : 10-08-07 13:06

Hej igen.

Undskyld jeg var for sent på den.

Hilsen Carner.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-08-07 13:06

Har ikke dankort - og så er det svært at købe på nettet.

Jeg vil også helst have en dansk manual (evt. svensk/norsk)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 13:19

Så må du prøve at høre en forhandler....

De ligger ikke til download...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 13:21
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 10-08-07 13:24

Følgende mærker kan kun bestilles via mail salg@candy-hoover.dk
Candy
Iberna
Hoover

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-08-07 13:28

Har selv ledt på nettet, men har ikke fundet noget. Jeg synes bare at der her på kandu var en der for 3-4 mdr. stillede næsten samme spørgsmål (også en Hoover, men en anden model), men jeg kan ikke finde spørgsmålet.

Jeg håbede måske der var en der selv havde en Hoover H130M - eller måske bare en der kunne fortælle hvad symbolerne betyder: der er en sky, noget der ligner et bruserhoved og en fjer.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-08-07 19:20

sky - skåne program
fjer - skåne program
Det ene af disse skåne programmer er nok uld program, men kan ikke lige huske hvilket..
bruserhoved - skylle program

- Anden

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-08-07 20:52

Hej Anden

Der er kun de tre muligheder, så er der så slet ingen "almindelige" programmer?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 20:56

Sådan lige et sidespørgsmål.....

Hvor i alverden har du købt den maskine.....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-08-07 21:17

Jeg har købt den brugt (1 år gl.) fra et dødsbo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 21:24

Hvorfor har du dog ikke sørget for at få brugsanvisning med ??????

Ring til vedkommende (ikke den døde) og hør ad - de kender den sikkert.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 21:26

Ellers går du til nærmeste forhandler og får en demonstreret....

Du behøver jo ikke at købe.....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-08-07 21:35

Jeg forsøgte skam at få brugsanvisningen med, men de kunne ikke finde den.

Men det kan da godt være, at jeg må ned og snakke lidt med en forhandler.

Jeg har iøvrigt mailet til salg@candy-hoover.dk, hvorfra jeg har fået et autosvar om at de vil kontakte mig, når de får tid.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 21:46

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-08-07 01:20

Øhh

Står der tal ud for programmerne?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-08-07 10:25

Ja, der er tal og symboler. Jeg har prøvet at tage et par billeder:

http://peecee.dk/?id=62126

http://peecee.dk/?id=62127

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 11-08-07 20:27

Den med skyen er normal program, den jeg ville bruge til alt det "almindelige" vasketøj.

Det er lidt flovt, da jeg så billederne bemærkede jeg at betjeningen er magen til den jeg har til salg.. Samme model Har desværre ikke nogen vejledning til den

Knapperne nævnt i følgende rækkefølge/placering på maskinen :
1 2
3 4
5 6

1: Ekstra vandindtag til hvis der er meget tøj i, tror jeg..
2: Ekstra skyl.
3: Ligner et hurtigprogram til "stryge-let"
4: Hurtig program
5: on/off siger vist sig selv
6: Dør åbner, siger vist også sig selv

Kommentar
Fra : vith

Dato : 12-08-07 18:22

Hej taunusanden

Ja, det opklarede da lidt af mysteriet, men afstedkom endnu flere spørgsmål.

Fx.: Knap 4 (hurtig program), kan den bruges til kogeprogrammet og hvordan er det lige med forvask?

Da jeg gerne vil vide præcis hvordan maskinen virker (fordi jeg endtil nu bare har eksperimenteret og tøjet ikke altid bliver rent) afventer jeg lige for at se, om jeg får svar på min mail til salg@candy-hoover.dk

Men jeg skal nok komme tilbage!!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-08-07 21:18

Helt okay

Der er ikke forvask på et hurtig program.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-08-07 10:15

Her til morgen kom der en mail fra candy-hoover med en komplet brugsanvisning på 5 sprog (bl.a. dansk). Det må siges at være fin service!

TIL refi:
!000 tak for mailadressen til candy-hoover og tak for hjælpen

TIL taunusanden:
Tak for dine forslag, du har næsten gættet rigtigt mht. til knapperne. Hvis du er interesseret, kan jeg maile manualen til dig.

Glad hilsen fra vith

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 13-08-07 10:17

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 10:34

Selv tak.....

Ja - der findes endnu firmaer der VED hvad god service er for noget