/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
database
Fra : johnnyp
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 10-08-07 10:34

Hej
Jeg har brug for en eller anden form for database, hvor man kan have forskellige oplysninger om f.eks kunder - licens nummer - password m.m. og hvor det er muligt på et givent tidspunt at af få besked f.eks via mail når en programlicens er ved at udløbe.
Håber at det er til at forstå, hvad det er jeg har brug for. Er der nogen der programmer der kan dette, og lad venligst være med at komme med forlag til store forkromede løsninger som man selv skal programere.
mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 13:46

Mon ikke det nærmeste du kommer uden de store udgifter vil være et regnskabsprogram....

De fleste kan advisere når datoer er overskredet....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-08-07 14:04

Jeg er ked af at må sige det...............................men du har brug for en database eks. Access.
Men der findes da også gratis databaser og en af dem ligger i http://da.openoffice.org/index.html

Databaser skal bygges op manuelt eller købes færdig.