/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6310i slukker
Fra : Sandvad261
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 09-08-07 22:52

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en 6310i, men den kan finde på at slukke af sig selv.
Batteriet fortæller og viser den er fuldt opladet, er der nogen der kender til det problem.

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 09-08-07 22:53

Jeg har en nokia 6233 - den gør det også nogen gange - eller den går nærmest i dvale, for åbner selv igen, uden jeg skal indtaste pin-kode...

er det også det din gør...

Jeg har lært at leve med det, men ellers kontakt nokia - de svare pænt og hurtigt ligegyldig hva man spørg om har jeg hørt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 23:25

Kunne tyde på den trænger til ny software.....

Hvor gammel er den - er der stadig garanti.....

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 10-08-07 08:48

Den er alt for gammel til at der stadig er garanti på den.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-07 09:30

Det kan hænge sammen med at telefonen er tudsegammel og batteriet er dødt, selvom det viser sig som fuldt opladet i displayet..

Det kan endda blive meget svært at finde et nyt batteri og hvis du gør har det sikkert ligget på forghandlerens hylde så længe at det også er halvdødt frastarten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 10:23

Den er sikkert ved at være tjenlig til udskiftning......

Og ja - det kan sagtens være batteriet som kontoververden skriver.....

Selvom den lader og viser fuldt opladet er det ikke sikkert det er så meget at den holder særlig længe....(de varer heller ikke evigt)

Har du mulighed for at låne et (måske kender en der ikke bruger sin) så prøv.....

Ellers er en ny nok på sin plads....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-08-07 10:44

- har samme problem med min 6310i, men kun når den ikke sidder på sin plads i bilen!!! Det er rigtigt, den er gammel, men passer til holderen i bilen. Det er der ikke nogen af de nye Nokia'er der gør. Jeg mener at 6310i var den sidste, der blev produceret som passer til Karg1 anlægget.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 11-08-07 12:12

Tak for svaret Kortoververden.
Den gik rent ind, så jeg prøvede med et andet batteri, men inden jeg satte det i, rensede jeg polerne, så nu kører min 6310i fint igen
Tak skal du'
Selfølgelig også en tak til de andre der har ofret tid på at løse mit problem.