/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock uden SIM - kort
Fra : dytti
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 29-01-03 16:56

Med fare for at blive til grin, har jeg følgende spørgsmål.
Kan man unlocke en Nokia 3210 hvis man hverken har simkort eller kode??
Jeg har datakabel og har prøvet med nokiatools uden held.

Jeg har købt 2 stk. og vil gerne bruge den ene til taletidskort.
(hvilket software skal jeg e.v.t. bruge?)

Accepteret svar
Fra : miller4

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-03 17:56

Hej Dytti!

Simkortet behøver ikke at være i telefonen for at unlocke den. Og koden behøver du heller ikke da du har et kabel til at unlocke den med.
Jeg bruger selv nokiatools uden problemer.
Hvis du ikke finder et program vil jeg gerne unlocke telefonerne for dig. Kig forbi www.lockbusters.dk

Kommentar
Fra : thomas356

Dato : 29-01-03 19:32

hvis du sender mig en mail sender jeg et program der virker min mail er thomas@123tp.dk

Kommentar
Fra : saravang

Dato : 21-07-03 13:19

Hej hvordan kan jeg åbne min siemens c25 når den beder op telefonkoden.
MVH. Claus

Kommentar
Fra : baldersen

Dato : 12-11-03 17:16

jeg har erhvervet mig en Motorola V50 som er låst hos DEBITEL kan nogen hjælpe mig med at låse den op !