/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Afslutter program...
Fra : k_m_s
Vist : 526 gange
200 point
Dato : 09-08-07 16:25

Hej

Når jeg har haft åbnet min Outlook og vil lukke pc kommer den ud og siger at den ikke kan lukke "WMS ST Window" og jeg må sige afslut nu, nogle gange kommer den op flere gange og jeg må sige afslut nu flere gange før den slukker.

Det kom efter jeg havde opdateret Itunes

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 16:30

Det er en process der ikke er lukket....

Se her

http://www.daveswebsite.com/software/olshutdown/index.shtml

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 09-08-07 16:32

Sorry MS Outlook

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 16:35

Sandsynligvis noget synkronisering (telefoner,Ipod, bluetooth o. lign.) i forbindelse med outllook der ikke lukker.....

Så muligt det også passer med noget Itunes synkronisering.....der IKKE lukker når du lukker Outlook...

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 09-08-07 21:22

Jeg er lige nødt til at komme med en lille reklame. Når jeg har problemer af den art kan programmet System Mechanic altid løse det for mig. Jeg har kun gode erfaringer med det. Det koster ganske vidst 50 USD, men de er givet godt ud.
Det kan hentes på www.iolo.com

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 10-08-07 01:16

Du kan undgår problemer med programmer der hænger og ikke vil lukke, når du vil lukke din computer, du skal ændre en værdi Registreringseditor: Klik på Start og på Kør, skriv regedit og klik på OK, nu åbner Registreringseditor, klik på det lille + ud for HKEY_CURRENT_USER, gå ned og klik på + ud for Control Panel, gå ned og klik mappen Desktop (ikke på + tegnet) ude til højre finder du Auto End Task højreklik på den og vælg Rediger, der står 0 det ændrer du til 1 og klikker OK, nu kan du lukke Registreringsedtoren og har ikke flere problemer med programmer som ikke vil lukke

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 10-08-07 10:27

prøv start kør "sfc /scannow" og klik ok
du vil sikkert blive spurgt efter din xp cd et par gange.

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 16-09-07 08:57

Tak for svaret o.v.n..
Det virkede og helt uden at skulle installere andre programmer, dejligt.
Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-09-07 11:18

Selv tak ja alle programmer bliver nu lukket uden at spørge først, når du afslutter Windows