/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bedste Produkt Til Bilpleje
Fra : IPM
Vist : 999 gange
100 point
Dato : 09-08-07 15:50

Hvilket produkt er bedst til rengøring af stof indtræk i bilen,( kandu'ers egne erfaringer ) som giver det bedste resultat.

Gerne et link dertil

Det samme spørgsmål vedrørende lakken både med hensyn til lakrens og lak polish

Gerne et link dertil

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 15:52

Jeg bruger vand og sæbe.....

Det har fungeret i årtier for mig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 15:54

Citat
Textilingeniør

Citat
Hvilket produkt er bedst til rengøring af stof indtræk i bilen

Du burde du da selv vide hvad der er bedst til de forskellige fibre...... ????????

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 09-08-07 16:23

Refi
Jeg har min erfaring hvad jeg syntes er bedst, men vil også gerne høre hvilke produkter andre anbefaler

IPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 16:38

Nåhhhh

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-08-07 16:47

ganske almindelig textilrens på sprayflaske.....fremgangsmåden står på flasken......derefter støvsugning.......man behøver ikke alle de der såkaldte specielfremstillede dyre produkter fra diverse firmaer....indholdet er nøjagtig den samme uanset hvilket navn der står på ambalagen.
vi har lige købr lakrens, men kan man huske hvad mærket er....næhhhh.....ej heller polishen.....mest fordi det ikke er mig der har købt det, selvom det er til min bil.....så der er jeg svar skyldig....
haudiaudifannnnnnnn........miss.j
god sommer..........................................

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-07 02:11

NEPTUNE Marine Cleaner fra IDUNA. Blandes fra start med vand 1 til 4. denne blanding svarer til koncentreret universalrengøring.
www.iduna.dk

Har bl.a. renset spildt træbeskyttelse af en nabos bilsæde med det.

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 10-08-07 17:21

Tak for svaret hjkofoed.

IPM

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 11-08-07 03:12

selv tak, det var ellers kun et delvist svar, da der ikke var noget om lak, men det er en udemærket lakrenser også, men kræver omgående efterbehandling med minimum voksshampo