/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kan du hjælpe?
Fra : LauraGybel
Vist : 479 gange
20 point
Dato : 08-08-07 18:51

Da jeg skal have lavet en tatovering på foden til minde for min afdøde morfar, Niels, søger jeg en der kan tegne det perfekte N til mig.. Har fundet nogle N'er i stilen som jeg søger, men har stadig ikke fundet det perfekte! Skal have tatoveringen her d. 8 sep, så søger VIRKELIG hjælp!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-07 18:57

Har du set hvad tatoovøren har i sine kataloger, han kan helt sikkert hjælpe dig

Kommentar
Fra : LauraGybel

Dato : 08-08-07 18:59

Altså.. har kigget i de der bøger, og også på www.dafont.com - men også uden held.. derfor søger jeg nu personer som vil tegne det lille "skide" N for mig ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-08-07 19:02

Så er det nok bedst, hvis du fortælle hvordan du helst vil ha det skal se ud, evt. tegne en skitse og lægge det ind her

http://www.peecee.dk/

Kommentar
Fra : LauraGybel

Dato : 08-08-07 19:04

Det site kender jeg sgu ikke, men lyder genialt ;)
smider nogle billeder ind, når jeg engang er hjemme..

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-08-07 19:31

Er det gotisk skrift du ønsker, - så søg i Google på gotiske fonte, eller er det andet, så søg på FONTE.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-08-07 19:32

Citat
"vil tegne det lille "skide" N for mig" - "Det site kender jeg sgu ikke"

Hvad med liiige at finde kammetonen... Du er jo ikke på dit lokale værtshus!

Kommentar
Fra : LauraGybel

Dato : 08-08-07 19:34

Nej, jeg søger et ganske "almindeligt" N, bare med nogle krusseduller i enderne ;)
Det lyder let, og ja det er det også - bare ikke for mig
Og har kigget div font-sider, derfor søger jeg en der vil tegne et N for mig!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-08-07 19:50

du skal finde en dekoratør. de kan det der med kaligrafi.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 08-08-07 21:59

Tænk dig godt om før du gør det!

Hvis du holder fast i beslutningen så gå i Word og se på følgnede fonte:
Edwardian Script ITC
French Script MT
Lucida Blacketter
Palace Script MT
Kunstier Script
Script MT Bold
ParkAvenue BT
Rage Italic LET
University Roman Alts LET
Vivaldi

Der er mange flere, men jeg tror det er noget i den stil du søger

Kommentar
Fra : LauraGybel

Dato : 08-08-07 22:20

Ja, noget ala Edwardian Script ITC, kunstler Script, Palace Script MT og Vivaldi - faktisk gerne en blanding af alle disse ;)

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 08-08-07 22:33

Har du set på Palace Script MT i fed?

Bjørn

Kommentar
Fra : LauraGybel

Dato : 09-08-07 08:03

Ja, men det er stadig ikke sådan noget jeg søger - det skal være meget mere krussedulle-agtig!

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-08-07 08:34

Nu syntes jeg efterhånden, at det må være en teknisk tegner du har behov.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 09-08-07 10:27

Eller en grafikker!

Hvad med at skrive de N-er ud der ligner det du ønsker, og så med tus "pynte" lidt på dem.
Tatovøren kan sikert give N-et det sidste svej.

Bjørn

Kommentar
Fra : dr_dem