/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
første knallert
Fra : thom8909
Vist : 717 gange
20 point
Dato : 07-08-07 00:38

hej alle sammen.

jeg skal have mig en knallert, da jeg fylder 16 om et par dage, men jeg aner ikke en s**d om det.
Har fundet denne http://www.skagen-pocketbike.dk/shop/product_info.php?cPath=37&products_id=117&osCsid=af1b7eaab729d0dd7208b5bb8196079e men ved ikke lige om det er noget.

Nogle der har kommentare til den, eller kan henvise til side/forhandler med knallerter

Kommentar
Fra : thom8909

Dato : 07-08-07 00:41
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-08-07 00:49

Det er jo en kina-knallert, de giver kun problemer.
Du får meget for pengene under 10000kr ved thansen, selv om du jo finder bedre knallerter ved knallertforhandlere, men så er vi oppe i 13000 eller derover.
http://www.thansen.dk/products.asp?c=1148797693&n=-2091241325
http://www.thansen.dk/products.asp?c=1148797693&n=1176834010
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : thom8909

Dato : 07-08-07 00:51

Har hørt fra nogle venner at CPI hele tiden bryder sammen, og ikke er besværet værd....er det forkert?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-08-07 08:52

Der er mange ting der spiller ind. Du skal også se lidt på hvor høj du er. Kinadimsen du linker til, er ikke noget du skal satse på virker specielt godt.

Kæresten's knægt sværger til Yamaha'er. Til gengæld render hans over firs. Den ligger han og skruer i konstant.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-08-07 08:55

Bedst er det, om du allierer dig med kammerater der har knallert, og for dem til at hjælpe med at kigge /prøve hvad der nu findes.

www.scooter-shoppen.dk bruger de unge mennesker meget. Der kan du også prøve skidtet hvis du lyster det.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 07-08-07 10:38

Det er rigtig at der tit er problemer med CPi, men at den er i den billige klasse med meget tilbehør til prisen.
Skal det være gode holdbare maskiner, så må du give det dobbelte og får så også bedre kvalitet:
Jamen der er mange gode maskiner: Piaggio Vespa Gilera Derbi
Gilera: Stalker/Runner/ICE
Piaggio NRG/Typhoon
Suzuki Katana
Aprilia Sonic
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : thom8909

Dato : 07-08-07 14:10

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-08-07 14:58

Velbekom, og tilykke med de 16år

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 07-08-07 15:29

hejsa jeg har efter hånden haft 15 scootere.. og har også haft cpi og mi erfarring med dem er at de er ok. bare man ikke begynder at tune dem voldsomt for så går de ned... min til dato bedste scooter er en pgo dr big.. du kan sagtens finde sådan en i god stand til 7000 8000 kr......

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 07-08-07 15:58

Hej, du kan sagtnes købe Cpi, men har du tænky på pgo hot 50, den skulle have et godt rygte og så koster den ikke meget mere end Cpi Oliver City, men jeg har selv en Cpi og den har da kørt 3400 km for mig og 5500 km i alt for hvis du skal købe Cpi så køb dem brugt, de taber meget hurtig værdi, jeg købte min Cpi Oliver City for 5000 kr, da var den 8 måneder og havde kørt 2100 km og var helt lovlig, og det fejlede intet udover at bagbremsen skulle strames op, så hvis du vil købe en Cpi, så køb den brugt, alt andet synes jeg er dumt, men prøv den først for dens køreejenskaber falder ikke i alles smag, den er meget tung i styringen.

Kommentar
Fra : toro01

Dato : 16-12-07 11:20

passer ikke...min kæreste har en cpi.. oliver city... den har snart kørt 20000 uden problemer