/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
maskinskrivning / blindskrift
Fra : she79
Vist : 2011 gange
20 point
Dato : 29-01-03 13:47

Er der et kursus eller program (gerne på nettet), hvor man kan få genopfrisket ti-finger-systemet/ blindskrift?

Accepteret svar
Fra : nikolaj_holm

Modtaget 30 point
Dato : 29-01-03 14:33

Ja

Inde på www.download.com kan du prøve at søge efter "typing"
så kommer der nogle programmer frem.
Derefter finder du et program på siden, hvor der står "License: Free" ved, (det betyder gratis)
og derefter downloader du det.

Det er den metode jeg brugte da jeg skulle lære 10-finger systemet. Jeg brugte et program der hed noget med Typing Tutor, og det virkede fint!

Held og lykke med det!

Mvh. Nikolaj

PS. hvis du vil have flere programmer at vælge imellem kan du prøve det samme inde på www.tucows.com

Kommentar
Fra : capslock

Dato : 11-08-03 11:55

Findes der nogen danske systemer??

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 17-10-03 19:52

Prøv at bruge søgefunktionen oppe i hjørnet af denne side. Søg under "karriere" og skriv blindskrift og søg.
Så vil du få 8 indlæg op. Det 6. har links til en side med danskesproget programmer. Her i blandt blindskrift.

Kommentar
Fra : kimriis

Dato : 06-05-04 10:31
Kommentar
Fra : jeamoller

Dato : 31-10-04 00:06

Du kan låne en cd-rom på biblioteket... Og hvis den ikke findes der, kan du få biblioteket til at bestille den til dig....... derefter kan du bare installere programmet på din egen computer..... prøv feks. "Lær let" Jeg har selv haft meget fornøjelse af den....