/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nudist Strande.
Fra : Laika_pigen
Vist : 3348 gange
100 point
Dato : 06-08-07 14:37

Er der en venlig kandu som kan anbefale nogle gode Nudist Strande i det Nordjyske?

Gerne omkring Aalborg.

Og hvis Lysten evt, skulle komme over en er det så "lovligt" at lave det frække oppe i klitterne?

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 14:41

Citat
Gerne omkring Aalborg

Der er vist ikke mange strande i Ålborg

Citat
Og hvis Lysten evt, skulle komme over en er det så "lovligt" at lave det frække oppe i klitterne

Nej - det er strafbart.....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-08-07 14:42

Der er en nudistcampingplads i Nr. Sundby

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-08-07 14:43

Refi

Nu skrev jeg jo ikke I AALBORG MEN OMKRING AALBORG!!!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-08-07 14:44

Stilkene

Hvad er adressen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 14:51

Det er stadig strafbart

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-08-07 14:55

Jammen jeg er da egentlig ligeglad så, for de skal jo fange os først så....

Og tak for dine ligegyldige indlæg refi...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-08-07 14:57
Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 06-08-07 14:58
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-08-07 15:12

http://www.aalborgcamping.dk/naturismenfnordjylland/
Ja så var det her, det var selvfølgelig "jackjoe" der fandt den rette.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-08-07 15:15

Tak for svaret jakjoe.

Super Stilkene laver også lige et til dig for du kom med den helt rette adresse.

VH Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-08-07 15:19

Jeg siger også tak.....og god badetur.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 15:20

= Bala-laika i Nordjylland...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-08-07 15:21

Du er sguda grov laika_pigen!! Refi svarer dig faktisk på dit spørgsmål nr.2!!

Citat
Og hvis Lysten evt, skulle komme over en er det så "lovligt" at lave det frække oppe i klitterne?

- og refis svar kalder du 'ligegyldige kommentarer'??
Refi svarer: Det er strafbart

Hmm......jeg synes kandu er på vej nedad i niveau hvis et, oven i købet korrekt, svar, skal kaldes for
LIGEGYLDIGE INDLÆG?

Kors i hytten da

/Dorthe

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-08-07 15:26

- malersyndromet Dorthe, malersyndromet... Hun ka't gøre fored...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-08-07 15:28

Har intet med at være grov overhovedet. Men jeg har da fået svar på det en gang så behøves han da ikke blive ved med at køre rundt i det, eller hvad???

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-08-07 15:31

Vil.du
Og kalder ikke det første indlæg for ligegyldigt, det er det sidste han skrev jeg kalder det.
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Det er stadig strafbart

Stouenberg

Og det med jeg er maler, er jeg fuldstændig kold over du kan komme med dine latterlige kommentar, for jeg kan ikke bruge dem til noget somhelst!!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-08-07 17:56
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-08-07 00:20

Hov vil da lige blande mig her Det er jo en af refis utallige bemærkninger der egentlig ikke hjælper nogle, men han er vel glad for politirollen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 05:09

For satan hvor er du dog snotdum og ubehøvlet din skovl stouenberg.

http://www.kandu.dk/Spg107955.aspx#1209495

Hvem helvede er du præmienar og idiot, som kan tillade dig uden overhovedet at kende en person at diagnosticere vedkommende til at lide af malersyndrom???????

Du brillerer oftere og oftere med dine stupide kommentarer, som absolut INGEN værdi har. Skal jeg ud af den blå luft, men rigelig bestyrket af dig og dine kommentarer diagnosticere hvad du lider af??

Nej vel. Det ville fandme osse blive en smøre som indeholder adskillige grimme ord, som er det eneste du kan tilkomme. Jeg håber ikke du har børn..... for de staklers skyld

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-01-08 05:11

Sune

Citat
men han er vel glad for politirollen
Du er bare pis nervøs for at nogen skal nappe den fra dig.