/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung U600 eller Nokia N73
Fra : troldenesdhb
Vist : 616 gange
200 point
Dato : 06-08-07 13:16

Jeg skal købe en Mobil. Det skal "nok" være en af ovenstående. Den skal bruges til Alm. telefoni, lidt SMS, og så tage billeder.

Har i erfaringer, eller gode råd?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-08-07 14:26

Du få et bedre kamera i Nokia N73, og så får du 3G som giver hurtigere internet forbindelse hvis du har brug for det.

I Samsung U600 får du touch knapper som mange synes er en kende for følsomme, men et fedt design

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-08-07 14:48

Jeg vil foreslå en Sony Ericsson - Har selv en K800i

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 200 point
Dato : 06-08-07 14:50

Hej

Jeg har selv en N73 og er yderst tilfreds med den. Det er den bedste jeg nogensinde har haft.
Den er ikke klodset men alligevel lidt stor. Den har et rigtig godt kamera og tager flotte billeder.
Også er det jo en 3G telefon. Den fungere ogsp fint på nettet. Den er med Stereo lyd så den kan spille højt uden det lyder skrækkeligt, samt den kan udbygges med stor hukommelseskort.

VH Laika_Pigen.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-08-07 16:51

Tak for svaret Laika_pigen.