/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
salg af hus
Fra : vixen
Vist : 596 gange
200 point
Dato : 05-08-07 16:41

Er der nogle der har hørt om, eller kender til dem her:
http://www.plushandel.dk/index.php
Tak

Vixen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 17:44

Kender dem ikke, men da det er søndagsavisen der står bag er det sikkert OK.....

Blot læs ALT inden der bliver skrevet under.....

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-07 00:17

Jeg har været inde på siden og har læst en masse, jeg synes det ser rigtig godt ud og jeg tror konceptet kan være revolutionerende.

Det er kun for de boligsælgere som selv vil/kan stå for fremvisningen af egen bolig samt være deltagende andre steder (ikke præciseret) i salget.

Desuden blev det startet i efteråret 2006 og kun i Århus og ehmm..var det Storkøbenhavn, det husker jeg ikke men det startede ikke som landsdækkende. Der står dog at resten af landet vil komme med - i senere faser.

Jeg synes det ser godt ud men selvfølgelig skal det nærlæses og spørges ind til.
Venlig hilsen Dorthe.

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 06-08-07 20:40

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-08-07 22:53

selv tak