/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vurdering af frimærker
Fra : SandraFalk
Vist : 928 gange
100 point
Dato : 05-08-07 16:21

Hej. Hvor får man vurderet sine frimærker? Har nogle fra min oldefar, som samlede på dem..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-07 16:51

http://www.net-frim.dk/vudering.htm

Eller opsøg en frimærkehandler i nærheden af hvor du bor. Du kan også låne bøger på biblioteket

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-08-07 21:19

Find den lokale frimærkeklub, og spøg hvem der kan vurdere dine mærker.

Jeg ved ikke om der er nogen der vil "snyde" dig....men vær på vagt, hvis du bliver tilbudt en pris for mærkerne....så skal du nok have flere til at vurdere samlingen.

Men du skal måske selv fortsætte samlingen, så er det ikke noget problem.
Jo, hvis der er mærker for en formue....nyt pengeskab, eller bankboks.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-08-07 23:57

Prøv her:

http://www.aarhus-frim.dk/

Jeg solgte for flere år siden. en temmelig stor samling. Jeg fik den bedste pris der.