/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samme taster som på nokia 3510
Fra : 0463
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 04-08-07 23:18

Jer er på udkig efter en ny telefon gerne en nokia.
og den jeg har i forvejen er en nokia 3510i.

den nye teleofon skal væe med kammera,
men med taster som på nokia 3510 i (store)
Hvilke nokia skal jeg vælge, eller hvilke andre mærker
kan anbefales, men med store taster?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-08-07 23:25

Kig lidt på tasterne, og se hvad du synes bedst om.

http://www.nokia.dk/phones/models/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-08-07 23:29

Lad være med at gå efter en telefon med kamera , kaffebrygning, eller drøvtygning.
Telefoner er til at telefonere med. det er det eneste de er gode til.
til det andet bruger man et kamera ( kaffemaskine , gebis . Det er meget bedre. billeder fra telefoner er ikke til at holde ud at se på. At de nu også fås med høj opløsning, gør kun det dårlige værre.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-08-07 10:51

Transor.. Det passer jo ikke, der er masser af telefopner med ganske udmærkede kameraer, man er bare nødt til at betale for det.

Men til spørgeren er der et par bud her

Nokia 6131
Nokia 3110 Classic

Det er telefoner med store gode taster

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 05-08-07 10:52

Ja transor det har du helt ret i.

Når jeg stiller min Nokia på, kaffe/fløde/udensukker, ja så får jeg kaffe, men med sur fløde.

Og når jeg bruger gebis funktionen er jeg ved at kløjs i det fordig den ikke tygger det ordentlig.
Så egentlig kan der jo ikke være tale om en drøvtygger funktion.
Ja så er der jo kameraet ........ ja jeg bliver jo ikke kønnere af en højere opløsning.

Hilsen Højris

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 26-08-07 23:44

Sikke en god hjælp...

Nokia 6070
Nokia 6233
Nokia 6021
Nokia 5070

Lidt eksempler...