/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Heros Severus
Fra : klasa
Vist : 422 gange
140 point
Dato : 29-01-03 12:37

Hvordan kan jeg næmest få mine heros severus(falsk diskos)(severum) til at yngle.
På forhånd Tak!!!
Mikkel

Kommentar
Fra : eryx

Dato : 01-02-03 23:07

Hej.
Eftersom det er falsk discus, så vil jeg konkludere at de nok har samme krav til vandet som discus. Prøv at studere geografien på det område fisken stammer fra, og så har du måske svaret.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : klasa

Dato : 04-02-03 12:54

De får sådan nogle huller som ligner bid. Tror i det er det . Desuden mangler jeg at yndle akvarie på max. 128 liter (helst akvastabil) ved i hvor jeg billigst kan få det brugt i nårheden aføstjylland

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 04-02-03 23:16

Hej, du kan kigge i den blå Avis, enten på nettet www.dba.dk eller købe den, der har jeg haft held til at købe et godt men brugt akvarie, desuden kan man være heldig at det meste tilbehør følger med, og så til en overskuelig pris. prøv også gul og gratis www.gulgratis.dk

Kommentar
Fra : viskinge_junior

Dato : 17-02-03 19:35

du kan sætte dem i deres naturelige omgivleser hilsen
Viskinge_junior

Kommentar
Fra : klasa

Dato : 25-03-03 16:27

Og hvad er deres naturlige omgivelser?