/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sure mennesker , blaclistet
Fra : dr_dem
Vist : 803 gange
500 point
Dato : 04-08-07 17:27

Der er så noget der bliver sat op her på kandu spørgsmål eller hvad , nogle svare og bliver blaclistet fordi andre ønsker dette, jeg er så selv en af dem der er blivet blacklistet og hvorfor gider jeg ikke beskeftige mig med

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-08-07 17:47

Pyt, Dr_dem

Man er vist osse mere respekteret i "sort", end en gul trøje???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 17:48

Citat
nogle svare og bliver blaclistet fordi andre ønsker dette

Lyder spændende - fortæl....

Citat
jeg er så selv en af dem der er blivet blacklistet og hvorfor gider jeg ikke beskeftige mig med

Hvilken af dine MANGE profiler drejer det sig om.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 17:55

refi hvor mange har du og hvor mange har jeg som du ved jeg har af dobbelt profiler

dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 18:00

Mine (hvis der nogen ) er ikke blacklistet.....

Dine gider jeg ikke at tælle - du viser dem jo selv med jævne mellemrum (selvom du "kalder" dem venner)

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:01

Hvis jeg nu siger jeg har 15 profiler så har du et problem resten af natten med at finde ud af hvilke

dr,dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 18:04

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:04

JO

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:09

Ellers må du forklare dig nemmere

dr.dem

Kommentar
Fra : pve

Dato : 04-08-07 18:16

Citat
Hvis jeg nu siger jeg har 15 profiler så har du et problem resten af natten med at finde ud af hvilke

dr,dem
og hvor mange har du så dr_dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:27

[CITAT] og hvor mange har du så dr_dem[/CITAT
Det er det jeg spørger om ?? er der nogle der kan finde ud af det

dr.dem

og hvormange har dobbelt profiler her (temmelig mange)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 18:31

Spørgsmålet er ikke hvor mange hvem har, men HVAD man bruger dem til

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:42

Citat
Spørgsmålet er ikke hvor mange hvem har, men HVAD man bruger dem til

JaJa jeg ved du ikke er grøn, men den måder du udtaler dig på nu tyder på at du skal ha skiftet ble nu

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:51

refi jeg har ikke noget mod dig, du er en god gut fof alle, og lad det væer ved det.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 18:51

fof=for

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:05

Citat
Man er vist osse mere respekteret i "sort", end en gul trøje???

Den er go

mayby vee can use this for a nothere afsnit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 19:11

Citat
refi jeg har ikke noget mod dig

Jeg har skam heller ikke noget mod din person.......

Det er profilerne vi taler om - er det ikke

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:17

Sure mennesker , blaclistet
Fra : dr_dem

Det er det handler om i dag

skal da gerne lave en tråd om dobbelt profiler senere

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:19

MÅ MAN DELTAGE.
Er / har ikke blakket nogen.

Men at man får tiltale på eget_ ulæselige ___;BKJGCVZ)(&&¤#
Kan vel kun forarge andre...
Eller var der et . for meget...

A pi_ci

Citat
Men tror tiden nærmer sig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:20

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:25

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
MÅ MAN DELTAGE.
Er / har ikke blakket nogen.

Men at man får tiltale på eget_ ulæselige ___;BKJGCVZ)(&&¤#
Kan vel kun forarge andre...
Eller var der et . for meget...

A pi_ci

du er min ven (tror jeg) SÅ JOOO DAA DO ER DAAA VEEEL KOOOMMEN

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:36

H__vad e,r den af_--- disken (mis) har du været på ferie????

dr.dem

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:42

du er min ven (tror jeg

Har ikke venner___ Kun et SKIE tastatur
der til tider mangler knapper på___eller.

ppy vej.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:43

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 19:43

Har ikke venner
Fjender, de er BEDRE end venner_ til tider

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 19:49

Citat
Har ikke venner

Du har mig, Du og jeg disken

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 20:14

Du har mig, Du og jeg disken
1 for LIDT____
eller bare en for meget

aPy EU

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:18

TØ:__SEDR...ENG

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:22

Og rifi hvem tager så disse point??????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-08-07 20:33

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 20:55

En profil

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 04-08-07 20:56

jeg har 8163 profiler på kandu - kan i slå den?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 21:11

TØ:__SEDR...ENG
SLETTET af DK CENSUR/ mennesker-COPY ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 21:15

KLIK / slik_ den for at forstørre GENSTAnDEN

http://img165.imagevenue.com/img.php?image=55215_snap004_122_876lo.jpg

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 21:29

Sorry forkert ///AFDELING___eller.

pee happy

Kommentar
Fra : kanmigfut

Dato : 04-08-07 21:30

Jeg er ny her må jeg godt skrive her og hvorfor skæntes i her
kandufut

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-08-07 21:51

Jeg har kun 4 profiler.
Emesen
e.c er halvvågen
Eyvind er alm. bruger og for det meste
Emesen. er alm. bruger og en drilleprofil som for det meste

Ved hjælp af fire browsere kan jeg benytte alle profiler på een gang.

Alle mine profiler har blacklistet hinanden, så der ikke bliver mistanke om snyd.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-07 22:07

e.c.
ved din kone det?
eller har du fire koner?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-08-07 22:33

Yes 4 koner og to svigermødre.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-08-07 22:45

Jeg har kun 4 profiler.
Hvor er den sidste ??? GÅET hen...

emesen
e.c
eyvind

3 eller + MOMS+ alt andet...

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 04-08-07 22:49

Citat
Yes 4 koner og to svigermødre

Godt det ikke er mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 22:51

Ja "disken"

et lille punktum kan gøre forskellen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 22:59

</MOLOKYLE>, Hm... og moderator her

Citat
Spørgsmålet er ikke hvor mange hvem har, men HVAD man bruger dem til

Se.... dét var et klogt ressonement refi

</$$$ TOPDOLLAR $$$>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-08-07 00:13

Jeg vil gerne stille samme spørgsmål her, som jeg gjorde i en andne tråd...

Hvorfor har nogle flere profiler?? Hvad skal i bruge mere end een profil til?

Muligt jeg er dÅm men jeg bliver jo aldrig klogere hvis jeg ikke stiller spørgsmål og jeg fatter ikke og har ALDRIG fattet hvad pokker man skal med mere end een profil herinde??

Vh Dorthe

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 500 point
Dato : 05-08-07 09:01

--> vildu:
Det svar ville jeg også gerne læse!

Hvad der undrer mig: Hvorfor ofrer man 500 surt opsparede point (25 dages "klikken ind") på spørgsmål uden værdi...!? Jeg værner lidt om mine point, fordi jeg jo ind imellem spørger om ting, hvor de så kan være rare at kunne give for et godt svar.

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 05-08-07 09:08

Tak for svaret Ysseven.
Citat
Jeg værner lidt om mine point

Så skal du ha lidt flere og gemme

dr.dem

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-08-07 09:28

Right... Og tak.

Men du er desværre kun til sparegrisen og ikke til rundhåndet uddeling!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-07 09:44

Jeg vil gerne svare.

Oprindeligt havde jeg een profil: molokyle

Dengang det var et stort problem at folk lavede pointsnyd ved at stille spørgmål og selv svare på dem med en 'ekstra' profil oprettede jeg selv en ekstra: elykolom ..for at gøre opmærksom på problemet. Kandu.dk slettede ved en fejl den ekstra profil, men jeg skrev til dem at jeg ikke ønskede at få den tilbage.

Så kom en periode med 'fedterøvs' point. Altså at der i en smalltalk tråd blev skrevet: Peter, Pia og Poul. Jeg lægger 500 point til jer hver. Derfor oprettede jeg en alm. bruger: Hm... , da en sådan ikke kan vinde præmie på, at modtage denne type 'fedterøvs' point.

Min profil moderator oprettede jeg 'for sjov' bl.a. for at gøre kandu.dk opmærksom på, at det måske var en idé at ansætte en sådan. Det havde de imidlertid ikke økonomi/tid til. De gjorde de andre brugere og jeg opmærksom på, at kandu.dk var baseret på frivillighed blandt programmører og medarbejdere (webmasters).

Nu bruger jeg sjældent, men dog indimellem de 2 ekstra profiler når der er noget jeg vil gøre ekstra opmærksom på i meget specielle situationer ...eller bare for at være 'morsom'.

Andre brugere har nok andre grunde til at have flere profiler, men det er deres beslutning.

</MOLOKYLE>