/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
camping pas
Fra : 1133
Vist : 1028 gange
300 point
Dato : 04-08-07 12:38

hej der ude
er et campingpas ikke en slags forsikring
hvis man spilder rødvin på et gulvtæppe
eller andet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-08-07 12:45

helt sikkert

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 04-08-07 12:45

Hej

et campingpas er noget Du skal have for at må overnatte på pladsen, det koster kun 20 kr. om året

Mener ikke det har noget med en forsikring at gøre.

Du køber det på pladsen når du ankommer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-07 12:46

Øhhhh

Citat
Der findes flere slags campingpas. Formålet med dette er, at der derved er muligt at anvende en vis kontrol med hvem der færdes på campingpladserne. Derudover er der indbygget nogle forsikringsordninger overfor 3.person, som ikke måtte være dækket af nogen forsikringer andetsteds

http://www.hanses-campingsider.dk/campinglivet/campingpas.htm

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 310 point
Dato : 04-08-07 12:48

NB: sushjer... 20,00 er nok i underkanten, hvis du ser på typer af pas på mit anviste link
http://www.hanses-campingsider.dk/campinglivet/campingpas.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 12:53

Du må liiige uddybe lidt mere....

Spilde rødvin HVOR - hos naboen eller dig selv. I en campingvogn eller hjemme.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 04-08-07 13:04

nej, hvad skal man dog bruge et sådant til....
jeg har nu camperet i 16 år og aldrig haft et sådant og heller aldrig blevet spurt om det.....
miss.j.

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 04-08-07 13:04

Jeg sidder her med det blå, nordiske pas, som jeg gav 20,00 for i 1999, og bliver fornyet hvert år når jeg har brug for det, de camping pladser som er en CDU plads forlanger at man har sådan et pas, når det fornyes bliver der sat et nyt årstal på i det lille gule felt nederst til højre.

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 04-08-07 15:35

Hverken Camping Card Scandinavia eller det Internationale Camping Card har nogen forsikring tilknyttet. Det er udelukkende en let identifikation af dig ved indskrivning på campingpladsen.
På nogle campingpladser kræver de et gyldigt kort, og nogle steder giver rabat når du har et sådant.
Forsikringen må være din egen indbo - uanset om du spilder på dig selv eller andre - og det SKAL være "en ulykke" - selvforskyldt beruselse gælder ikke

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 08-08-07 16:45

Tak for svaret CLAN.
ups kom lige til at se jeg havde en tråd åben
sorry

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-07 21:03

No problem... og glad for du ku' bruge svaret / linket - takker for points