/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Login - alt for mærkeligt!
Fra : vaxen
Vist : 763 gange
250 point
Dato : 03-08-07 22:06

For første gang har jeg seriøst overvejet at lave mig en ekstra profil til Kandu..

Af en eller anden mystisk grund kan jeg ikke få lov til at logge ind på Kandu.dk.

Har prøvet flere gange i løbet af dagen, uden resultat.

Så tænkte jeg, at jeg lige ville forsøge mig med Cando.dk - og sørme så... Her er jeg...

Hvaaaaaa..... ved nogen noget om sådan noget stads?

Vaxen....

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 260 point
Dato : 03-08-07 22:09

Du skal måske rense lidt op i de gamle cookies ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-07 22:16

Jeg havde for nylig det modsatte, kunne ikke logge ud.

Stillede et spørgsmål og fik dette svar

Citat
Ja - men så sletter jeg alle mine cookies.
funktioner > internetindstillinger> slet cookies > anvend > ok

Så fungerede det igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 22:51

Ja, der kan gå kløjs i cookies: http://www.allaboutcookies.org/cookies/persistent-cookies-used-for.html

Læs meget mere på: http://www.allaboutcookies.org/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-08-07 22:57

skulle også lige prøvet et par gange i dag for at logge ind

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-08-07 23:07

Jeg laver en oprydning og ser, hvad der sker

I det mindste kan jeg da stadig logge ind her

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-08-07 23:13

Kandu har været ved at opdatere, og derfor var alle login's forsvundet i morges, og jeg skulle også logge på 3 gange før den blev der og ikke forsvandt når jeg gik ud af siden igen.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 23:14

Det eneste som 'sker' er, at du alle steder hvor hjemmesiden 'husker' dit brugenavn (..eller rettere sitets cookie gør) at der ved næste login kræves, at du påny skriver brugernavn og password. Det gælder såvel on-line mail som f.eks www.mail.tdconline.dk, som div. fora eller tjenester du er tilmeldt som bruger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 23:19

dova -> Jeg bemærkede nu intet til denne 'opdatering' ..ud over en ny smiley:

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-08-07 23:24

Jeg takker molokyle

Jeg kender proceduren, beskylder mig selv for at være god til at rydde cookies en gang imellem..
Til gengæld er jeg også god til at skrive koder ned, for ellers ville jeg være fortabt

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-08-07 23:26

Det var da en god smiley!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-08-07 23:37

Og så er jeg tilbage på Kandu

Det var såmænd cookies, som lavede rod i systemet...

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 03-08-07 23:37

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-08-07 23:51

Velkommen tilbage.

mvh
jakjoe