/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hjemmesider
Fra : mbc208
Vist : 1016 gange
40 point
Dato : 03-08-07 17:47

hej. når man har vært inde og kig på porne-videoer på internettet. hvordan sletter man så alle spor efter det på sin computer bag efter det ?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-08-07 17:52

Umidelbart vil jeg mene du skal slette dine cookies, men harddisken vil altid indeholde spor, der kan fremkaldes af eksperter.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-08-07 17:54

Sådan slettes en bestemt cookie

1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Microsoft Internet Explorer.
2. Klik på Indstillinger under Midlertidige internetfiler under fanen Generelt, og klik derefter på Vis filer.
3. Marker de filer (cookies), du vil slette.
4. Klik på Slet i menuen Filer.

Sådan slettes alle cookies

1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
2. Klik på Slet cookies under fanen Generelt.

http://office.microsoft.com/da-dk/help/HA011906671030.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-08-07 18:06

plus lidt til - gå op i funktioner - internet indstillinger - vælg fanebladet inhold - derunder autofuldførelse - klik på indstillinger - fjern hak i webadresser

derpå åbn samme sted i IE fanebladet avanceret og sæt hak i tøm mappen temporary internet files når webbrowseren lukkes (husk at lukke den )

så dukker adresserne ikke op igen i adresselinjen mere - og sammenlagt med taliskokos svar er det det bedste du kan gøre

btw - netop de sider skal du være meget opmærksom på da de fleste indeholder malware og kan skade din pc !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:17

Citat
og sammenlagt med taliskokos svar er det det bedste du kan gøre

Men det kan stadig spores

Men denne fjerner ALLE spor
http://www.returnilvirtualsystem.com/index_files/rvspersonal.htm

Dog skal du huske at bruge den INDEN du surfer

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 03-08-07 20:16

du lader hver med at gå ind på dem ikke .... forhør din far...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 20:24

Han har problemer nok med at slette sine

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-07 00:15
Kommentar
Fra : mystik

Dato : 04-08-07 17:19

Går du hen og geninstallerer maskinen får du slettet alle spor...

Jeg ville geninstallere maskinen - og så ellers gøre som refi skriver kl. 18:17

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 19-09-07 20:46

mbc208: hvorfor vil/går du ind på pornosider - og sidenhen vil slette alle spor? Er det forbudt, eller er du flov over det?
Nej - jeg ved ikke hvordan man sletter dem.
Hvis det var en computer som andre har adgang til - ja så ville jeg nok ikke se dem.
Sorry - kan ikke hjælpe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-07 21:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-07 21:24

..så efterlader du ingen 'spor'

..andet end; til Echelon og den 'nye' overvågningscentral

Citat
Du bruger bare Gmails krypterede udgave, ved at skrive https:/www.gmail.com - s'et efter http står for sikker forbindelse, og det bliver der, når du logger ind og sender mailen.

http://politiken.dk/indland/article381640.ece

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-07 21:33

Ps. Hvis du vil undgå at 'brugeren' efter dig kan se hvor du har været, hvis du benytter en 'fremmed' maskine med IE7 som browser?

..så vælger du menuen:

1.) Funktioner ( Værktøjer CRTL + u ) -> Internetindstillinger -> ..fanen; "Generelt" -> Browserdata -- [Slet...] -- ..nederst: [Slet alt...] -- flueben ved: Slet også filer og indstillinger, som er lagret af tiføjelsesprogrammer. [Ok]

2.) Højreklik på værktøjslinjen nederst på skærmen -> Vælg: Egenskaber -> Vælg fanen; "Menuen Start" -> Klik på [Tilpas...] -- ..og: [Ryd] ..og klik [Ok]

</MOLOKYLE>