/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejlmelding
Fra : Dieter
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 03-08-07 17:13

1) Har fåaet en E-mail fra XX
2) Har sendt et svar via "reply".
3) Får følgende melding:

Your message did not reach some or all of the intendet recipients

Subject: Re. annnonce
Sent: 3-08-2007 15:24

The following cecipient(s) could not be reached:
XX on 3-08-2007 15:24
550 You must SMTP Authenticate before sending to "vedkommendes E-mail adresse"

Hvad betyder det sidste og hvad skal jeg foretage mig ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 17:40

Den adresse du forsøger at sende FRA er nok ikke din udbyders.....

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-08-07 17:46

Refi:
vi har Get2net,
hvis nu modtageren har en anden udbyder er det så det går galt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:00

Du har IKKE get2net som netudbyder......

Det er din emailadresse.....

For ikke at skrive en laaaaang søforklaring så:

Den mail du har MODTAGET er det en mail der er kommet til en adresse du normalt sender FRA ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-08-07 18:05

ja

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:09

Så prøv lige igen.....

Det kan jo være det er en mail der slet ikke kan svares på....

Uden at du skal fortælle mailadresser så fortæl lige...

Hvilken adresse (efter snabel a) kommer mailen FRA
Hvilken adresse (efter snabel a) kommer mailen TIL
Og hvilken NETUDBYDER har du (ikke mailudbyder)

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-08-07 18:12

1) @post11.tele.dk
2) @get2net.dk
3) Tele2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:23

Tja - det burde ikke give problemer medmindre det er fre en der IKKE kan svares på - står som regel i mailen....

Har du prøvet igen.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:25
Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 03-08-07 18:26

Nej.
Det er min kone der har problemet. Så jeg vil spørge hende om hun vil prøve igen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:33

Ellers er der fejl i opsætningen af adresserne......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-07 18:33

Sidder hun ikke på den samme netforbindelse ?????

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 03-08-07 19:42

Jo, hun gør. Jeg tror ikke vi kommer videre i denne her sag. Men du skal have tak for at du prøvede at hjælpe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-08-07 20:03

Jeg ved godt du har lukket spørgsmålet.

Er det kun denne mail der går galt...eller alle ?

Opsætningen til forskellige mail-programmer:

http://www.netfaqs.com/windows/mail/error550.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : teach2

Dato : 20-10-07 22:37

For mig lyder det som om, at din mailkonto mangler noget i opsætningen. Med den fejlmelding du får: "You must SMTP Authenticate", tyder det på, at du mangler et hak i "min server kræver godkendelse". Men på den anden side... Burde du egentlig ikke kunne sende i det hele taget. Forsøg alligevel: (Outlook Express)

Funktioner -> Konti
Fanebladet post -> marker kontoen det drejer sig om -> Egenskaber
Fanebladet Servere -> sørg for at udgående post (smtp) hedder: smtp.tele2.dk -> sørg for at sætte flueben ud for "min server kræver godkendelse" nederst på siden
Klik over på fanebladet "Avanceret" -> sørg for at der ud for smtp står: 587
Klik OK

Er indstillingerne sådan, så burde den fejlmeddelelse ikke komme frem igen.