/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
film på pc
Fra : thoustrup
Vist : 691 gange
100 point
Dato : 03-08-07 11:29

Jeg har to små film på min pc, som jeg ikke kan afspille. De er i et format som jeg ikke kan åbne.
Det hedder: THM-fil
Selv om jeg prøver at åbne med Sonic og Windows media player, så siger pc’en at den ikke kan åbne filmen.
Jeg har forsøgt at åbne nogle film redigerings programmer, men lige meget hjalp det.
Hvad skal bruge for at åbne programmet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 11:54

Sandsynligvis en themafil til en sony telefon.....

Hvor har du filerne fra ????

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-08-07 12:01

Det kan os bare være 2 Thumbnails, så du skal kigge efter den rigtige avi fil, Sandsynligvis noget du har optaget fra en Kamera

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-08-07 12:02

Ellers burde denne kunne åbne den: http://www.pcworld.dk/download/56/183

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-08-07 12:04

Hvis det heller ikk lykkes så prøv ACD See, http://www.pcworld.dk/download/13/688

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 03-08-07 12:16

prøv med www.smartconverter.com
de har mange programmer til at convertere fra det ene(VOB, THM, IMG, NRG osv.) til videofiler .

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 03-08-07 12:17

Det er ikke film du har - det er billeder:

Thumbnail image of a video clip created when the video clip is saved; stores a small image from the first frame of the video clip it represents; used for visually scanning through multiple video clips.

Video thumbnails are often created on digital video cameras and digital cameras that record video; THM files may or may not be transferred to the computer depending on what software is used to import the video; each THM file shares the same filename as the video clip it represents, i.e. "clip001.avi" and clip001.thm."

Kan åbnes med: Microsoft Picture and Fax Viewer

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 03-08-07 18:41

tak til alle
jeg har kigget en gang ekstra på mine filer, og jeg fandt ud at det kun var startbilledet jeg har tilbage, selve filmen er væk, øv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-07 18:46

Så blev alle da lidt klogere