/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Søgemaskine i IE 7
Fra : panserkran
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 03-08-07 00:10

Søger hjælp til at få ændret søgemaskine i det indbyggede søgfelt i IE 7 men kan ikke få det til at virke
Vil meget gerne have min egen fortrukne søgemaskine

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 03-08-07 00:27

Prøv at klikke på pilen ud for luppen, og trykke på "Find flere søgemaskiner..."

//Kettedk

Kommentar
Fra : panserkran

Dato : 03-08-07 00:54

Jep, det har jeg prøvet men der er ikke nogle af dem jeg gerne vil have lagt ind. Har forsøgt hele aftenen for at pøve at få det til at virke men det vil ikke lykkes, man skulle nemlig kunne ligge sin egen fortrukne ind

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 110 point
Dato : 03-08-07 00:59

Det kan du også på denne side:

http://www.microsoft.com/windows/ie/searchguide/en-uk/default.mspx?dcsref=http://runonce.msn.com/runonce2.aspx

I boksen til højre står der, at du først og fremmest skal gå ind på den søgemaskine,
som du vil benytte. Derefter skal du søge efter ordet TEST, og kopiere den URL, som
søgemaskinen laver, og sætte den ind i tekstboksen (under punkt 3). Derefter
skal du skrive et navn på søgemaskinen i den næste boks, og til sidst klikke på knappen
Install.

//Kettedk

Godkendelse af svar
Fra : panserkran

Dato : 03-08-07 10:21

Tak for svaret kettedk. Det var lige det jeg havde brug for.