/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
GRASS-A NATIONs BATTLE forLIFE
Fra : steenfibiger
Vist : 461 gange
120 point
Dato : 02-08-07 16:49

Kan nogen lede mig på sporet af filmen GRASS - A NATION's BATTLE FOR LIFE ?
Milestone Film & Video, http://www.milestonefilms.com/movie.php/grass/
Kan den købes i Danmark? Er der nogen, der vil sælge den til mig?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 120 point
Dato : 02-08-07 17:53
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 17:54

Da det er en STUMFILM er sproget vel ikke vigtigt

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 02-08-07 19:11

Jeg tænkte, at nogen måske solgte filmen i Danmark? så jeg undgår store forsendelsesomkostninger, toldbehandling, told og ekstra moms.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 19:26

Nåhhhhh...

Det tror jeg ikke du finder....

Google kan ikke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-08-07 16:56

Hvis du absolut VIL købe den i DK....
Spørg her - de skaffer den sikkert gerne til dig....

http://www.dvdcity.dk/?1/0/60/9

Kommentar
Fra : santashooter

Dato : 14-08-07 23:48

husk nu, at dit fjernsyn skal understøtte ntsc standarden for at afspille film fra USA.
Da standarden herhjemme er PAL. er det nok det foretrukne at skaffe filmen i.

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 21-08-07 11:48

Tak for svaret refi. Det endte med at jeg bestilte den fra Schweiz gennem Amazon i UK. Nu håber jeg på, at den kommer. Jeg opgav at få den i Danmark.
Holsen
Steen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-07 12:11

Selv tak....

Håber også den ankommer.....