/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Åbne link i mailen
Fra : popper
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 02-08-07 13:17

Hej
Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan åbne linkene i mailen når der evt. ligger et link, til et eller andet der lyder interassant
vh
popper

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-07 13:19

Snakker vi webmail eller ?

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:20

outlook express er installeret

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 02-08-07 13:21

Afsenderen har muligvis sendt mailen som "ren-tekst" og ikke HTML,
derfor vil det ikke være muligt at klikke på linket og åbne det.

Spørg afsenderen om dette.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 02-08-07 13:22

- Hvis linket i mailen ikke er blåt/understreget, er mailen højst sandsynligt
sendt som "ren tekst".

//Kettedk

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:26

Til //Kettedk

I de mail jeg lige har modtaget fra kandu er skriften blå og understreget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-07 13:28

Er det et nyt fænomen eller har stået på længe ? Har du instaleret en ny browser som måske har lavet kludder i opsætning ?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 02-08-07 13:30

Eller måske et antivirus-program (eller andet), der har ændret i indstillingerne,
så du ikke kan åbne links? Hvis du har sådan et program, så prøv at slå det fra,
og se om det hjælper.

//Kettedk

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:31

Til o.v.n.
Det har stået på et stykke tid jeg har installeret mozilla firefox for siden da.

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:32

Iøvrigt har jeg cybercity som udbyder på mit internet

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:35

Jeg bruger avansi som antivirus program har lige haft den slået fra uden at det hjalp

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-07 13:42

Hvis problemet kom nogenlunde samtidig med at du instalerede Firefox, så kan den være skyld i balladen, prøv at gå til Kontrolpanel - Tilføj/fjern programmer, nederst til venstre uden for rækken af programmer, klikker på Angiv program adgang og standarder, der inde klikker du på Brugerdefinet og sætter dine indstillinger, hvis du vil bruge Internet Explorer at åbne linkene, sætter du prikken ud for Microsoft og klikker OK, nu burde Internet Explorer åbne når du klikker på et link, jeg har lige sat min til Microsoft (som forsøg) det virkede med det samme, hmm skal skyndsomt have sat tilbage til Firefox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 13:42

Den vil forsøge at åbne linket i din STANDARDBROWSER.....

Så tjek lige din mailopsætning

Hvis du har skiftet browser leder den måske forgæves

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:52

Til o.v.n.
Det er jo fantastisk hvad du kan udrede tusinde tak det virker formidabelt
vh
popper

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 13:52

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-07 13:54

Godt du fik dit problem løst bruger du Internet Explorer

Kommentar
Fra : popper

Dato : 02-08-07 14:08

Nej firefox