/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
reservedel til w800i
Fra : CCjunior
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 02-08-07 12:17

Jeg har været lidt uheldig med min tlf og nu er den kontakt som aktiverer kameraet gået i udu.
Hvor kan jeg købe en ny ?
Jeg vil mene at jeg selv kan monterer den.. Det kan nok ikke svare sig at bruge penge på reperation af en ældre tlf

Junior

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 12:28

Snak med en sony-forhandler om han vil sælge dig den uden at montere den.....

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-07 12:39

www.mytrendyphone.dk eller www.cellshoppen.dk eller www.helloo.dk

du kan med garanti få det et af stederne

vh
D9N

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 02-08-07 12:48

Det er mange forretninger på nørrobrogade som laver reprationer af mobil. Det er nemt løsning....
held og lykke

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-08-07 12:53

Sony forhandlere vil ikke sælge til private.

Til de 3 links.. Nej nej og nej
Helloo kan måske lave det men de sælger ikke reservedele.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-08-07 13:23

hmmm prøv lige at maile cellshoppen og trendy, det plejer jeg at gøre når jeg ikke ka finde det jeg mangler *S*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 13:37

Du får ikke nogen til at sælge dig den slags medmindre du kender en forhandler "privat".....

Det er IKKE noget der er beregnet til SELV at pille ved....

I den sidste ende kan det være et garantispørgsmål....

Så du må bide i det sure æble hvis du vil have det lavet....

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-08-07 13:39

refi jo alle de 3 jeg har nævnt sælger reservedele, og jeg køber til de telefoner jeg reparerer , alt der skal bruges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 13:44

Så skaffer du den da bare til ham....

Det er ikke alle smådimser der sådan lige kan købes.....

Kommentar
Fra : flappergastt

Dato : 02-08-07 15:23

Er det knappen der skyder kameradækslet til side?
Hvis der er det, så kan du købe et nyt bagcover med det hele i, til 69 kr. her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/antenne-cover-sony-5733p.html

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-08-07 16:18

jeg tror det er selve knappen der er loddet fast på printet hvis jeg ik tar fejl, og hvis du har spurgt dem alle 3 og de siger nej, så køb en vandskadet telefon på qxl ...

D9N

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-08-07 17:52

korrekt.. det er selv knappen.. Nu siger du den er lodet fast på printet, er det så ment som at man skal skifte hele printet ? troede egentlig at det var en udskiftelig knap

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 18:02

Som sagt - det er IKKE alle dele der er i "løssalg".......

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-08-07 19:06

jo alle dele er i løssalg ... , men er det selve knappen så er det lidt mere besværligt at finde... men alt kan købes .. og jeg mener ALT .....

det er jo bare alm elektronik komponenter .. *S* og hvis ikke de alm steder har det, så finder man dem i elektronikbutikkerne...

BN elektronic , Brinck, lavpris elektronik osv ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 19:23

Tror du selv på det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 19:24

Jeg syntes da du skulle skaffe det til spørgeren - når det nu kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-08-07 22:42

tja nu ku han jo starte selv ... men ellers er det ikke noget problem at få en unlocker til at lave den ... vi bestiller jo ikke andet ...
da han spurgte efter hvor han kunne finde de dele, så fik han linket, og jeg køber det meste hos de 3 ..

vh D9N

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 22-10-07 22:09

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 22-10-07 22:12

det var så lidt håber du fik den lavet *S*