/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Montering af Radio+ højtaler?
Fra : pk2dk99
Vist : 1005 gange
100 point
Dato : 02-08-07 02:20

hej Kære kandu brugere... jeg har set at i er flinke til at hjælpe... så derfor håber jeg i også kan hjælpe mig....
Jeg har en bil Honda Accord, 1,8i,1998, 4 dør, Jeg vil gerne monterer en bil radio og 2 bageste højtaler i min bil. Jeg har ingen vire til bageste højtaler det vil sige at vi skal træk vire fra radio til bagest højtaler. Jeg mangler også holer til højtaler i pap pladen.
Hvad kan være prisen til montering? Hvem kan lave billigst i sjæland område? Eller er der nogen som kan hjælp mig i montering.
Jeg bor i Ringsted. vi kan snak om prisen.
mvh
pk2dk99

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 02-08-07 03:21

Er du sikker på at der ikke allerede er højtaler ledning om bagi, det var der i min lille Suzuki også fra 1998, så det var bare at købe et par højtalere som passede, det vil sige jeg havde et par gode højtalere, og valgte i stedet at ofre hatte hylden, borede huller og satte højtalerne i, trak ledning hen og tilsluttede, stikket i hullet hvor radioen skulle ind, var en stor multistik, med alle forbindelser samlet i et stik, både strøm til radioen og ledniger til 4 højtalere, bil radioer har dette stik, så det er bare at sætte stikket i og skubbe radioen ind og gøre den fast, hvis du ikke har ledninger om bagi, så kan du sagtens selv trække 2 ledninger, skjul dem bag indtrækket (det er enten skruet fast eller sat fast med clips) under dørene kan du lægge dem under bundmåtterne, hvis ikke du lige kan finde en sprække at putte dem ind i, altså: Det kan du sagtens selv lave, der er en brugs forvirring med radioen hvor der står hvad de forskellige ben i stikket skal bruges til, så du ikke risikerer at sætte højtalerne til strømmen og omvendt hvis der ikke kommer andre herind og hjælper dig, så kan du måske tage nogle billeder af mulighederne i radio hullet og lægge dem frem her: http://www.peecee.dk læg link til billederne her i spørgsmålet, så vil jeg prøve at forklare nærmere

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 15-08-07 09:08

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-07 12:32

Selv tak jeg håber du fik musik i bilen

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 20-08-07 07:08

Ja jeg har musik i bilen ....