/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Gave til sølvbrudepar
Fra : hyldeborg
Vist : 2630 gange
50 point
Dato : 01-08-07 23:31

Jeg er inviteret til sølvbryllup og skal give en gave til omkring kr. 300. Jeg aner ikke hvad jeg skal give. Ønskesedlen er fyldt med ligegyldige mærkevareting til køkken og hus iøvrigt - og det ved jeg at det kun er konen der ønsker sig. Er der nogle der har en go´ idé til hvad man gir´som både kunne fornøje manden og konen?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-08-07 23:35

En god oplevelse, f.eks revybilletter, eller gavekort dertil

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 01-08-07 23:39

Ja det er en go ide, men man får bare ikke meget for kr 300 af den slags

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-08-07 07:23

Jeg må ærligt indrømme, at jeg syntes det lyder af lidt, når du har sagt Ca. Kr. 300,00 til gave.
Jeg kender jo heller ikke din forbindelse til sølvbrudeparret, og deres evt. gaver til dig, men der er en tommelfingerregel, der siger: gaven bør koste Ca. det samme som kuvertprisen. (den kan være svær at regne sig frem til)
Kr. 300,00 i dag, er altså ikke meget for en kuvertpris, med mindre det er McDdonalds eller Burger King du er inviteret ud at spise hos.

Vedr. gaveforslag:
Har de have?? så er et gavekort til et havecenter altid et hit.

MVH

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-08-07 07:51

Skal du afsted alene...? For ellers kunne du slå sammen med nogle af de andre gæster og på den måde få "en større effekt".

Måske i form af hjemmelavet pengetræ (eller de gode berømte gavekort).

Eller måske skulle du spørge nogen, der er tæt nok på værtene til at vide, hvad man ellers kunne finde på / hvad en god oplevelse m.v. ville være (spørg nogen på mandens side!).

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 02-08-07 10:35

Du kan gå i en vinhandel og købe en rigtig god flaske vin eller champagne til 300 kr. Så kan sølvbrudeparret glæde sig over at dele den en aften til en god middag

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 09-08-07 09:42

Har du fundet på noget ???

MVH

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 09-08-07 18:54

Jeg har bestemt at jeg fletter et fuglehus af flettepil jeg selv dyrker i min have. Jeg kan bedst li´ at give gaver jeg selv har lavet. Problemet er bare at det tar´ 6-8 timer for mig at flette fuglehuset og jeg har dårlig tid inden gaven skal gives. Men nu har jeg altså bestemt mig, og så må jeg jo tage natten til hjælp! Tak for din interesse

Annuller spørgsmålet
Fra : hyldeborg

Dato : 11-08-07 18:39

Jeg fandt selv på noget