/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Motionscykel - forskel på mærkerne?
Fra : biolou
Vist : 4518 gange
39 point
Dato : 28-01-03 22:01

Hej,

Jeg vil gerne købe en motionscykel, og har søgt lidt på nettet. Dem jeg primært falder over er enten af mærket Proteus eller Kettler. Proteus er dem der sælges bl.a. i Daells Bolighus og Harald Nyborg, og så er det jeg tænker på, om de er særlig gode? Jeg vil godt bruge lidt penge på en cykel, men heller ikke mange tusinde kroner. Ved I noget om forskellen på de to mærker, og er der en der kan anbefales?

Hilsen biolou :)

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-01-03 05:11

hejsa

De er sådan set lige gode, når du køber en motionscykel, skal du prøve den, se om du sidder godt på den, og om den kan indstilles så den bliver behagelig at sidde på. Fordi hvis du ikke sidder godt når du skal motionere holder du simplethen op med at bruge den, og så er det jo spild af penge.
Med hensyn til kvalitet, er det faktisk som med meget andet, jo dyre jo bedre, dog skal jeg sige at jeg selv har prøvet en kettler, og synes den var god, og det er jo ikke en vild dyr cykel......

Accepteret svar
Fra : pong

Modtaget 39 point
Dato : 29-01-03 09:19

Hej

Jeg kan klart anbefale dig at prøve Active fra Bilka. Den er ofte på tilbud til kr. 1299,-. Det er en robust og holdbar cykel.