/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE TIL REFI
Fra : Nordsted1
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 01-08-07 12:59

Hej Refi, du skal lige have et med månedens præmie, du har arbejdet hårdt for sagen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 13:02

Tillykke til påængslugeren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 13:02

løk løk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-08-07 13:03

fra Frederikssund...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-07 13:11

der skulle mange indlæg og point til at udløse julegaven - - - - - - - - - --

år 2010 ca.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 01-08-07 13:32

Også tillyke herfra, det er heldig at nogen som dig vil bidrage med erfaringer

M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:33

Tillykke... Morakker Hvis din prænie bliver forsinket, hvad der bestemt ikke ligner Kandu, LOOOOL så skal du bare opkræve gældende renter + 2 % over discontoen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-07 16:16

refi

Moster

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-07 19:23

ås fra mig

aaseingenmoster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 20:49

Refi - husk nu at det er tanken der tæller................................for præmien kommer nok ikke lige med det samme.

Men ellers masser af ................ .........................med tanken.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-07 21:09

også herfra

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 02-08-07 02:52

Hejsa....

Og takker...

Er lige hjemkommet fra en længere tur - og det var da godt nok en overraskelse......

Meeeen - lad os nu lige se om de også dukker op

Har ikke modtaget "noget" fra KANDU.......

Skriver straks senere et brev til vores advokat - så er det klar......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 02:54

Citat
straks senere

Det kan man sgu da ikke sige.....

Senere på dagen må det hedde.....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-08-07 03:06

Tillykke refi,de præmier kommer sku aldrig, så du må nøjes med æren lige som os andre,jeg tror de er gået i betalings stansningderes sedel presse mangler en vital delog de har ikke råd til at udskifte den.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-07 08:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-08-07 08:48

den skal nok komme - du skal bare være tålmodig. jeg fik min toaster efter ca. 4 måneder og et par rykkere uden at få svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 11:39

Takker.....

Så er der lidt i kassebeholdningen til denne måned også

Sidst fik jeg nu godt nok min mp3-afspiller allerede efter 14 dage, men det ligger jo også år tilbage