/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Deaktiver itunes?
Fra : vixen
Vist : 584 gange
300 point
Dato : 01-08-07 10:33

Hej alle og god sommer

Jeg har brug for at de at deaktivere alle mine pc'ere, det gør man åbentbart sådanne her : "If you forgot to deauthorize a computer you no longer own, you can deauthorize all of your authorized computers at once. Choose Store > View My Account. You can use this method once a year".
Dette er taget fra hjælpen i itunes". To af dem crashede og en af dem glemte jeg at deaktivere inden den blev skruet fra hinanden!!!

jeg kan bere ikke finde ud af hvordan man gør dette inde i sin account inde i storen?? Jeg har været derinde men kan ikke se nogle knap eller ligende, kun at der står hvor mange pc'ere man har i brug ud af de 5 man må bruge?

Er der nogle der kan hjælpe? Er jeg helt blind?

På forhånd tak.

Vixen

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 150 point
Dato : 01-08-07 11:33

Kan du ikke bare gør det en efter en? -hvis du har adgang til alle pc'erne...

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 01-08-07 12:46

Ja det er jo det der er problemet - det glemte jeg at nævne - jeg har ikke adgang til dem mere!! Det var derfor jeg ville gøre det på den nævnte måde!!

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 01-08-07 12:59

Nå men jeg fandt selv ud af hvorfor jeg ikke kunne finde knappen....der er ikke nogle fordi jeg har kun 4 computere authorized lige nu!!! Se her: "The Deauthorize All button will not appear if you have fewer than 5 authorized computers or if you have used this option within the last 12 months.
"

Vixen

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 01-08-07 13:00

-Millister....som tak for interessen.
Vixen

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 01-08-07 17:31

Måske ikke helt fortjent, men tak