/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blå himmel igen
Fra : Teil
Vist : 1475 gange
100 point
Dato : 01-08-07 10:31

Vi har altid blå himmel.
Hvem hulen kan finde på at bosætte sig under skyerne.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-07 10:35

Solskin + Tømmermænd = Dårlig kombination

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-08-07 10:35

Hmm...er du en englebasse Teil? Bor du ovenover skyerne?
Hmmm, så er Fru Sol måske din mor?

'For ovenover alting, stråler Moder Sol'

Jeg bor under skyerne laaaaaaangt nede under dem og her er himlen engang imellem både grå i alle nuancer, blå i alle nuancer, ja den kan endda være rød, når Moder Sol går ned

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 10:37

Vil.du er din mor så Moder Jord ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 10:39

molo
jeg blev helt forskrækket.
Der var noget disken over dit indlæg.
Mine tømmermænd fordamper hurtigere i solen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 10:43

Citat
Hmm...er du en englebasse Teil? Bor du ovenover skyerne?

Jeg er ikke flyttet, det kommer nok en dag.
Den digitale forbindelse til åndernes verden efterlyste jeg i
forbindelse med slægtsforskning.
Vi mangler forbindelsesledet computer - engle.
En routerlignende genstand.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 10:46

Skydække 1/8 som flyvemeteorologerne siger.
Svag vind fra vest.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 10:48

Teil -> Hvis det sådan disken har det? Så bær over med staklen

Det gik ellers lige så godt. Igår var jeg på spruthus med et par venner og jeg drak beskedne 2 FF'ere og en dobbelt Uozo. Derefter gik jeg hjem i go' ro og orden. Så lavede jeg hakkedrenge af moskusokse, bløde løg, kartofler og brun sovs lavet på grønlandsk (= vand i stedet for fløde/mælk) og havde min overbo til middag. Vi delte et par alm. pilsenere til maden og så var det, at han insistrerede på at hente 'noget' til kaffen bagefter oppe hos sig selv. Det skal lige nævnes, at han er russer, så jeg ventede det værste.

Ta-daaa... 1 liter russisk brandy.

SÅ knækkede filmen...

..og nu lider jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 10:52

Moskusokse, var den frisk? eller gravet op i den russiske tundra.
Drikkevarer er sjældent skyld i dårligt helbred.
Min læge siger jeg skal drikke mindst to liter om dagen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-07 10:52

Vestenvinden er god nok, og nu er solen ved at komme frem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-07 10:55

Citat
Min læge siger jeg skal drikke mindst to liter om dagen.
siger han om det skal være rødvin eller vodka

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 10:59

Meget diplomatisk siger han ikke noget om hvad jeg skal drikke.
Resultatet her kan blive lidt forkert.
Til maden i går åbnede jeg en flaske portvin.
Det var ikke vellykket.
Ny flaske på bordet.
Hvad kan man lære af det? - Jo læs indholdsfortegnelsen på flasken.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 11:02

Medicinmanden siger dog at det ses på levertallet,
bare jeg går forbi en flaske rødvin.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 11:12

Moskusokse, hakket eller som steg og mange andre grønlanske specialiteter som f.eks. ammasaat'er og rækling købes her:
Citat
KNI Butikken

Hvis der er noget, grønlænderne i København savner, så er det den grønlandske mad. Hos KNI butikken i Strandgade finder du grønlandske delikatesser som moskusoksesteaks, indlandsis og grønlandsk vodka. Hvis du melder dig ind i KNI klubben, kan du desuden købe grønlandske specialiteter som sælkød og spæk.

KNI Butikken
Strandgade 100, bygning F
1401 København K
Tlf.: 4017 9256 / 3257 9255
www.kni.gl

Jeg er medlem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-07 11:17

Citat
grønlandske specialiteter som sælkød og spæk
er den slags tit på menuen glider det ned hvis der hældes godt med øl efter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 11:19

Normalt holder jeg mig nu til immiaaraq (øl) ...arfinillit puussiarlu (seks i en pose)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 11:25

Sæl smager som gammel ko ...og lidt af fisk

Til gengæld er det muligt at købe fersk lyngrøget hellefisk til en billig penge: 250g. for kun 50 kr.

Hellefisk smager også godt tørret (ræklinker fra Aasiaat) ...Uuuhhhmmmm

Det 'sjoveste' de har i køledisken er grønlændernes svar på lørdagskylling:

Lørdags lam !

..i præcis samme pakning som vi kender fra supermarkedes lørdagskyllinger dog med græssende får afbilledet på det grønne 'paplåg'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 11:29

Her en prisliste over deres varer: http://www.kni.gl/imagesContent/kni_sortiment_kbh.pdf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 11:34

Tak molo
kni.gl er gemt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 12:50

Alle snakker om vejret....... undtagen Molo.

Molo snakker om Molo Det ligner ham ellers ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 12:52

Klumme -> ..og du snakker hen i vejret kan jeg læse mig til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 12:55

Tjaeeeee

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 13:01

Klumme -> At snakke om vejret er faktisk et synonym for, at føre en passiar/snakke/sludre.

Her på boardet kaldes det: Smalltalk (Kandu slang: Smalsnak).

Jeg fører faktisk en samtale med Teil og o.v.n. og besvarer deres spørgmål til mig.

Hvem taler du med?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:14

Det er lidt ligegyldigt Molo, men når du nu siger som du gør, så kig lige på dit 1. indlæg i denne tråd. http://www.kandu.dk/spg107734.aspx#1206213

Dér drejer du den over på dig, og omtaler tømmermænd, som ingen anden har nævnt noget om, og her http://www.kandu.dk/spg107734.aspx#1206226 fuldfører dit budskab.

Underligt at du ikke selv kan se det......Jeg kan i hvert tillfælde ikke se, at nogen har spurgt dig om noget.

Citat
Jeg fører faktisk en samtale med Teil og o.v.n. og besvarer deres spørgmål til mig
.

Det er faktisk KUN teil, vil.du og pve, der har været inde inden du bavler om russisk brandy, så hvordan o.v.n kan påvirke det indlæg, har jeg da svært ved at se

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 13:16

Det er rumtiden der krummer klumme.
Det ved molo alt om.
Jeg har lige set et program om dette på History Channel.
Spændende teorier man hører der.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:18

Og så hedder det forresten Ouzo LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:19

Ja der er godt nok meget spændende på disse programmer. Discovery har osse noget jeg blir helt fanget af

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:23

Og hvem jeg taler med...... Hvem som helst der gider høre på mig, og osse hvis de ikke gider

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:28

Og hvor blev du så lige af Molo. Er mit indlæg faldet ud hos dig - Så får du lige adressen her...

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=107734#1206319

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 13:32

- eeeh de skyer i skriver om, er det radioaktive skyer - synes at diskussionen er ved blive lidt tåget !!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:35

Diskussion...... hvaffor en diskussion

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 13:36

Diskussion er måske også et lidt forkert begreb, men kunne ikke lige finde på andet

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 01-08-07 13:36

Jaja, intet nyt under solen - Molo snakkker og Klumme snakker.

Men Molo, hvordan smager så egentlig moskusokse?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 13:41

Det er ok pve. Molos reaktion er helt normal. Hver gang man napper ham i en løgnehistorie eller en fed manipulation, så lader han sig lige opløse et stykke tid. Når han så glad og fro på et tidspunkt vender tilbage, har han lykkelig glemt alt Død smart LOOOL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 15:37

pve
det er jo smalsnak, hver især siger vi noget uden sammenhæng
det er ligesom fidusen
alle kan få noget eller intet ud af indlæg her.
man kan også blive stjernetosset fordi nogen vrøvler eller
fornærmer andre.
En psykolog ville sikkert spærre alle deltagere ind i et rum med
madrasser på væggene.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 15:46

Jaaaeeee Det forstår jeg da godt Teil. Det jeg blot bemærkede mig var, Molos evendelige evne til at tale om sig selv. Men derfra og så til at give sig til at fortælle noget som ikke er sandt, altså regulær løgn, er sgu da til grin, når man ved at bladre op i tråden kan læse hvad der faktisk blev skrevet. Og så det allersjoveste.... når det går op for ham, at han er taget med nallerne i klejnekassen, så fiser han af LOOOOL

Smalltalk er noget sjovt noget. I DK er det ofte vejret der hives frem, når fremmede mødes og føler de skal sige noget . På det sidste har jeg osse lagt mærke til at benzinprisen har fuldstændig samme funktion. Selv folk som ikke har bil og aldrig skal ha en, fyrer de lystigt denne af:

Ajiiii nu er benzinprisen over 10 kr. Det er godt gjort"

LOOOL De kan være pisligeglade, for de turer rundt på deres mimrekort

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 15:53

- øøøhh har jeg så startet endnu mere smallsnak nu?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 15:56

Najjjj pve.... Tag det helt roligt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 15:58

Citat
Najjjj pve.... Tag det helt roligt
Det vil jeg så gøre, og tænke på at himlen VAR blå da dette indlæg startede..................

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 16:11

Citat
Det vil jeg så gøre, og tænke på at himlen VAR blå da dette indlæg startede..................

Ja skyerne kan hurtigt blive sorte.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 16:22

hehe Det er jo det der gør Danmark til så skønt et land...... afvekslinde og uforudsigeligt. Det må være dødtræls at bo et sted, hvor man ALDRIG behøver at stå op om morgenen, for at se hvordan vejret er.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 16:22

Ja, det hele er efterhånden ved at være sort

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-07 16:23

Nåååå Er det allerede nat hos dig???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 16:34

Ja i mørke er alle katte grå,
lige nu er himlen grå,
altså må det være mørkt ude.
M.a.o. nat.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 01-08-07 16:53

Høh - sortseere...

På min terrasse skinner solen som om den blev betalt for det...

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 16:57

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 01-08-07 17:09

pve -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-07 18:00

Min far har fødselsdag ..fylder 71

..så jeg har som go' sønnoke været på gaden og købe et spritnyt ....lugehjern !

Altså et specielt af slagsen

Citat
Ukrudt mellem fliser

Hvordan bekæmper man ukrudt mellem fliserne?

Man kan tage meget ukrudt i opløbet ved at gøre det til en vane hver lørdag formiddag – eller andet fast tidspunkt em gamg om ugen - at feje flisearealerne grundigt igennem med en stiv kost. Man skal feje hårdt og gå til den – meningen er, at kostens børster skal ned i flisemellemrummene og ødelægge ukrudtet, mens det er ganske småt. En luksusudgave af denne metode er at drysse et lag sand ud på fliserne, inden man går i gang. Sandet virker som børsternes forlængelse – det når længere ned i mellemrummene. Men man skal stadig feje hårdt. Hvis det ikke hjælper, må man ned på knæ og i gang med et lugejern – der findes ét, specielt designet til flisemellemrum. Der findes også kemiske midler til formålet, men de skal bruges med varsomhed. Det er i princippet kun mellemrummene, der skal behandles, ikke hele flisearealet, og man skal passe på, at midlerne ikke løber ud i tilstødende bede.

..med vægt på: – der findes ét, specielt designet til flisemellemrum.

http://www.planteskole-ringen.dk/default.aspx?site=public&func=article.view&id=1387

Min mor klarer 'DRÆBER-SNEGLENE' i haven ..med både ØL og SAKS

Min far ...han holder ukrudt væk mellem fliserne

Dertil har jeg tænkt mig, at begave ham med et dertil indrettet: FLISE-LUGEJERN

..i fødselsdagsgave

Orv... hvor bli'r han glad !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-07 19:34

hvem opfinder et par sko, hvorpå der kan spændes fliselugejern, så man bliver fri for at bukke sig ned?? eller et lugejern, som kan spændes fast på det forhåndenværende fodtøj.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 19:56

Det nemmeste er lige at tage fliserne op, og så rive ukrudtet forsigtigt væk.
Husk at mærke fliserne, så de kommer til at ligge samme sted igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 20:03

Og fliserne bliver som nye hvis de får en tur i vaskemaskinen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 20:11

Nå - tar du dem også med hen i bilvaskehallen. Hvis de står lidt skråt kan der være mange på tagbagagebæren.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 01-08-07 20:36

Citat
Og fliserne bliver som nye hvis de får en tur i vaskemaskinen.
- bare ikke over 60 grader så bliver de for små

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 20:43

Og dunlet i sidste hold skyllevand, så Molo falder blødt i sin brandert.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-07 21:14

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-07 00:01

Nu er solen vist væk for i dag og jeg er lige kommet hjem fra en god tur i byen, god mad og hyggelige mennesker, hvad kan man ønske mere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-07 08:50

karenD -> Moskusokse smager af...? Svært at beskrive. Husk på at en moskusokse ikke er en okse (ko). Det er en 'ged'. Omend en stor en af slagsen. Kødet er mørkt som oksekød, men det smager en kende mere sødligt uden dog at smage i retning af gris. Mange forveksler moskus med bison, men en bison er en bøffel.

Min far blev meget glad for lugehjernet. Det kostede nemlig præcis det samme som en flaske whisky, hvorfor jeg er stensikker på, at det idag vil bli' byttet til en sådan

Min mor vil så blive sendt i haven for at ta' fliser op. Det er hendes job at betjene vaskemaskinen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-08-07 09:22

Citat
Min mor vil så blive sendt i haven for at ta' fliser op. Det er hendes job at betjene vaskemaskinen

Jeg vil anbefale at man har to sæt fliser, så skifter man bare.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-08-07 09:39

Citat
Jeg vil anbefale at man har to sæt fliser, så skifter man bare.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-07 09:41

Det er faktisk undersøgt; det koster 40.000 kr. at få lagt nye fliser.

Er du klar over hvor mange bajere du kan købe i Netto for det beløb?

Så har du svaret på, hvorfor min far ikke synes det er en god idé

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-08-07 09:45

Hm
Fliser eller øl?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-07 09:48

Hidtil har min fars løsning på ukrudt mellem fliser været:

1.) Strø salt i flise mellemrummene.

2.) Gå i kælderen og drik bajere medens man venter på regnvejr.

3.) Når det atter er tørvejr ..vis mor; hvor kost, skovl og trillebør står.

4.) Hold fra kælderen øje med, hvornår ukrudtet igen skyder op.

5.) Gå til 1.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-07 09:51

Som oftest hjælper jeg nu min gamle far så ofte jeg kan ...i kælderen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-08-07 10:52

Citat
Hidtil har min fars løsning på ukrudt mellem fliser været:

1.) Strø salt i flise mellemrummene.

2.) Gå i kælderen og drik bajere medens man venter på regnvejr.

3.) Når det atter er tørvejr ..vis mor; hvor kost, skovl og trillebør står.

4.) Hold fra kælderen øje med, hvornår ukrudtet igen skyder op.

5.) Gå til 1.)

Mangler der ikke et punkt 2½) hvor der står: få kvinde/mor/kone til at hente flere øl ??

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-08-07 19:31

Citat
Mangler der ikke et punkt 2½) hvor der står: få kvinde/mor/kone til at hente flere øl ??

Tja, Interflora har jo den nemme løsning på dét problem...

Men en rundvisning på Fussingø slot viste nu mig en enkel løsning på lugningsproblematikken: Det hedder sig at en barok-havehylder matematikkens love og viser, at mennesket behersker naturen - hvorimod klassicismen hylder naturen og i den typiske klassicistiske havekan man ikke se, hvor haven ender og naturen udenfor begynder.

Ergo: Til helvede med ukrudtet, for JEG har bare en klassicistisk have.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-07 20:28

Citat
Til helvede med ukrudtet, for JEG har bare en klassicistisk have
hørt blå skyfri himmel og 24 grader, haven kan hurtig blive for klassisk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-07 20:50

Nåååå Molo..... hwa så???

Skal jeg snart have forklaringen på din usandfærdige opfattelse af hændelsesforløbet, eller vil du som sædvanlig skøjte videre og tie løgnen ihjel??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-07 20:51

Åhhh forresten. Det var dette jeg hentydede til, hvis du skulle være i tvivl

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=107734#1206319

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-07 20:55

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-08-07 20:55

Citat
Ergo: Til helvede med ukrudtet, for JEG har bare en klassicistisk have.
- den skal jeg huske - det lyder lidt bedre end naturgrund

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-07 21:00

OK. Surt show Molo.

Du blev nappet med bukserne nede, og jeg forstår såmænd godt, at du ikke forsøger at væve dig ud af det. Det ville bare være at føje spot til skade.

Men husk nu fremover, at holde dig til sandheden. Den kan du måske huske, men løgnen kan du i hvert tilfælde ikke huske. Og så skulle du måske lige smide 50 % af din selvoptagethed Det ville pynte gevaldigt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 08:47

Jeg tæller 16 indlæg fra Klumme i denne tråd som under ingen omstændigheder handler om vejret. Klumme gør ellers under store faldbalader opmærksom på, at jeg ikke holder mig 'emnet', som han selv mener dette 'spørgsmål' udelukkende drejer sig om. Gad vide hvor han har fået denne idé?

Jeg så et spørgsmål fra 3773 omhandlende vejret, men da bl.a. Teil og undertegnede er blacklistet af denne profil kan vi ikke deltage i denne nok så interessante vejrdiskussion:

http://www.kandu.dk/spg107733.aspx

Rent faktisk har jeg svært ved at få øje på, at denne tråd oprettet af Teil sku' ha' noget som helst at gøre med det vejr Klumme i sit afsind fabler om:
Citat
Hvem hulen kan finde på at bosætte sig under skyerne.

Jeg har bemærket at det ikke er første gang at et spørgmål fra 3773 øjeblikligt har udløst et med præcis samme ordlyd i overskriften fra Teil. Intensionen kan man kun gisne om, men det er garanteret ikke for at invitere Klumme til at komme farende og lege politimand

Du er simpelthen for dum til selv at ku' se det Klumme.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 08:54

Citat
Vi har altid blå himmel

Teils første linie i første indlæg. Handler det ikke om vejret?? Men sjovt nok så nævner du teils anden linje, fordi den første tydeligere handler om vejret.

Molo. Nu forsøger du igen at manipulere dig uden om det, som det handler om. Det handler om at du er en patologisk løgnhals. http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=107734#1206319

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 09:01

Disse 3 sætninger var leveret inden du steg på med dit navlepilleri..... "Her kommer jeg"

Vi har altid blå himmel (teil)

Jeg bor under skyerne laaaaaaangt nede under dem og her er himlen engang imellem både grå i alle nuancer, blå i alle nuancer, ja den kan endda være rød, når Moder Sol går ned (vil.du)

Skydække 1/8 som flyvemeteorologerne siger.
Svag vind fra vest (teil)

Og du skrev:
Citat
Rent faktisk har jeg svært ved at få øje på, at denne tråd oprettet af Teil sku' ha' noget som helst at gøre med det vejr Klumme i sit afsind fabler om

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 09:05

En konstatering kan næppe betragtes som et spørgsmål Klumme.

Jeg tror sgu jeg har ret i mine antagelser om din mentale habitus Klumme
Citat
Hvem hulen kan finde på at bosætte sig under skyerne.

..kunnne derimod måske betragtes som spøgsmål, men der mangler ligesom et spørgsmålstegn.

Den eneste som 'manipulerer' noget som helst i denne tråd er dig Klumme.

..og så har jeg derudover svært ved at se du bibringer denne tråd noget som helst positivt eller oplysninger af værdi eller interesse for nogen andre end dig selv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 09:11

Det var sandelig ikke min mening at ibringe denne tråd noget positivt, såvel som du ej heller kommer med de store guldkorn. Det eneste du gjorde var at dreje trådens indhold så du kunne komme til at snakke om dig selv og dit druk.

Det var denne gentagne usympatiske adfærd jeg tydeliggjorde. Du forsøgte at skjule det ved at manipulere og lyve, og som dine tidligere løgnehistorier blir du hurtigt afsløret.

Nu er du afsløret og alle kan se hvilken skidt knægt du er, så er der såmænd ikke mere at snakke om fra min side. Så tag du lige 10 - 15 indlæg for dig selv, hvor du kan forsøge at fortælle dig selv, at du ikke er en løgnhals

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 09:13

Og husk nu, når du absolut skal drikke andet end proletarsprut, at det staves Ouzo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 09:47

Hvilken skarpsindig iagtagelsesevne der må ligge til grund for Kommisær Klummes efterforskningsresultat:
Citat
Nu er du afsløret og alle kan se hvilken skidt knægt du er

Hold kæft for en gang mavesur baljepis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-07 10:13

Molokyle - du er jo et godt menneske, det ved jeg.
Har du ikke opdaget at der er noget som Klemmer hos Klamme Klumme.
Jeg tror ikke KKK har det så godt med sig selv.
Prøve at stryge dyeret med hårene - bare et øjeblik.
Måske føles det rart for KKK når der vælter lidt skidt og møj ned over hovedet på ham/hende.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 10:34

Jeg tror du har ret i at Klumme kun er ude på at få 'en på opleveren'. Der sker jo tilsyneladende intet interessant i den profils verden. I hvert fald ikke noget som Klumme føler han har lyst at dele med andre. Derfor må ethvert indlæg i smalltalk, som bare antyder at man har et liv, STAKS gøres til en forbrydelse. Dette tilbagevendende tiltag tilsat en del sure opstød og insinuationer.

</YNK>

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 03-08-07 10:35

Så I røgen???

Det var bare mig der skred!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 10:56

Citat
Det gik ellers lige så godt. Igår var jeg på spruthus med et par venner og jeg drak beskedne 2 FF'ere og en dobbelt Uozo. Derefter gik jeg hjem i go' ro og orden. Så lavede jeg hakkedrenge af moskusokse, bløde løg, kartofler og brun sovs lavet på grønlandsk (= vand i stedet for fløde/mælk) og havde min overbo til middag. Vi delte et par alm. pilsenere til maden og så var det, at han insistrerede på at hente 'noget' til kaffen bagefter oppe hos sig selv. Det skal lige nævnes, at han er russer, så jeg ventede det værste.

Ta-daaa... 1 liter russisk brandy.

Så gjorde jeg, Så sagde jeg, så fik jeg jeg jeg jeg jeg. Gud fader......... sikke et liv. Jeg er dybt misundelig

Men uanset hvad Molo..... Hvordan forklarer du din løgnehistorie. Du tror som sædvanlig, at bare du ævler hele tiden, så glemmes alt.

Og lille holdningsløse ec. Skal du ikke lege klovn i dag. Er der slet ingen madammer som du kan gå og sige sjove ec ting til? Må du overhovedet deltage her for konen??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 11:04

Jeg hænger på lidt endnu nu kommer sommeren og den skyfri blå himmel (selvfølgelig) når ferien er forbi selv om arbejdet tager en stor del af fritiden, vil jeg forsat nyde det gode vejr (for spørgsmålet var om blå himmell ) Jeg håber dine brede skudre kan bære klummes udgydelser, profilen har tydelig et behov for forfølge en eller anden, for nogen tid siden var det en bruger med aj som forbogstaver, men det er længe siden denne profil har været på, så nu skulle klumme finde en ny, ret træls for profilen ikke bragt noget som helst positiv ind i denne tråd (eller andre) Hold fanen højt molo stormen lægger sig vel igen, om ikke før så når Teil lukker spørgsmålet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 11:16

Sjovt nok o.v.n. , så ligner Molo og AJ på visse punkter hinanden

Jeg synes osse det er OK, at du og så ham den franske klovn ec støtter Molo lidt. Han kunne nemt få en depression, hvis han føler sig helt alene i verden og oplever, at jeg igen afslører hans ringe karakter. Pudsigt nok, så synes han selv, at hans karakter er framragende

Men nu er det jo bevist at han er en løgnhals, og så gider jeg egentlig ikke mere. Molo har forhåbentlig lært lidt, så han fremover holder sig på sandhedens smalle sti.

BAJ BAJ Molo...... for nu.

Og ec.... du smutter bare ud i nabolaget og siger noget ec-sjovt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 11:38

Citat
Du tror som sædvanlig, at bare du ævler hele tiden, så glemmes alt.

Der findes profiler som er mere glemsomme end jeg og udviser om muligt en endnu svagere karakter
Citat
Dog er der nogle, der ikke kan find ud af at de er uønskede, og fortsætter med at logge ind under andre profilnavne og dertilhørende IP-adresser, fodi den tidligere er spærret.

Dette gælder for stjernepsykopaten zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv, der blot ikke vil indse, at vi hellere så hans røv end hans ulideligt selvoptagne fjæs.

Citat
Mit spørgsmål er:
Skal zonker, knaldhætten, anderumpen, hansandersen22, andersjensen mv. smides ud af Kandu én gang for alle?

Så vidt jeg husker var Zonker ikke den eneste profil som blev bortvist for bestandigt fra dette forum.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 11:51

Nøehh... der var vist da flere:
Citat
Ex-kandu'ens Zonker evindelige reklamer for hans egen side blev fikset så enhver henvisning blev lavet til en smiley. Ligeledes spærrede man hans IP. Samme er overgået blandt andet Ram, Fridaflip og et par stykker mere.

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

..selv BAJ BAJ ..forever ...hvis det stod til kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 11:51

Det er jo herligt, at du selv beviser hvor skidt en knægt du er. Det har kriblet i dig meget længe for at delagtiggøre Kandu i, at jeg tidligere havde profilen Ram2. Hvorfor du lige trækker dette ind i denne tråd, er vel fordi du har indset at dit løgn igen er afsløret, og derefter laver du det sædvanlige usmagelige molostunt at dreje focus væk fra dig selv. Andre brugere har du samme forhold til... du ønsker at afsløre deres identitet

Hold kæft hvor er du dog et ringe menneske. Og dine garantier for at holde din kæft er ikke mere værd, end at den kan plaske gennem perforeringen på et frimærke.

Men det er jo ikke første gang du har brudt løfter. S foruden at være en patologisk løgnhals, holder du heller ikke de aftaler du indgår. Typisk for en hjernedød hashmisbruger. Der er kun een ting der tæller i en misbrugers sind.... og det er dem selv. Men Molo.... nu ved jeg præcist hvilken rådden person du er. Tidligere gik denne rådenskab på dit forkvaklede forhold til arbejdsmarkedet, men nu er det tydeligt, at det er hele din undersætsige person der er smaskrådden

Føj for helvede. Så har vi altså en afløser for den sindsyge arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-07 11:53

Fridaflip smidt ud, en god nyhed for mig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-07 12:01

Tja - så var min fornemmelse for at denne (ram2) Klamme Klumme Kom ind på Kandu igen. Ja sproget er ikke så nemt at løbe fra................vel hr flippede frøken fridaram2

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 12:11

Lad nu være at prale ec. Du har det fået fortalt. Du er sgu for dum til selv at finde ud af den slags.

Nu er det jo tydeligt at en lille lort som molo skal man aldrig betro noget som helst. Det er bare et spørgsmål om tid før han har rodet sig ind i noget råddenskab, og mener at han har et skide godt kort på hånden, og ret til derefter at afsløre hvad som helst, uanset at han ubetinget har lovet at holde sin mund. Så en aftale med dette menneskelige affald, er som at skrive den i en spand vand. Ojiii hvor skulle du skamme dig molo. Hold kæft hvor må det være flovt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-07 12:21

Nej det har jeg selv tænkt - også hvem fridaflip var - men det har jeg måtte erkende ikke passede.
Ram2 - hvorfor kan du ikke bar opføre dig som et almindeligt menneske.Det må da være trættende hele tiden at skulle finde noget at vade rundt i.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 12:22

Ja hold kæft hvor må det være flov, at det bliver afsløret du en gang er blevet smidt ud af Kandu teamet
Citat
Alle indlæg og profiler fra disse to personer vil blive slettet så snart de bliver opdaget.
desværre holder de ikke deres løfter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 12:29

ec... Jeg gider ikke løghalse og manipulatorer, som samtidig fremstiller sig selv på en ækel falsk måde.

o.v.n. Flovt for hvem??? Det er sgu da ikke mig der skal smide mig ud.... prøv lige at bruge indersiden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 12:32

Til jer der ikke fattter en skid. Når Kandu ikke smider mig eller andre ud, er det formentlig fordi, at de godt ved, at det tager 4 sekunder at være tilbage via en proxy.

Og de har nok osse den holdning, at socialt vanskabte personer som molo, skal holdes i stram snor

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 12:36

teil.

Nyhed sir du Det er sgu da 3 år siden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 13:19

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=107734#1206319

Det var det her du ville snige dig udenom molo, da du startede dit svagpisserævl op fordi du godt vidste at du var klemt i sandhedens jernkæber, og begyndte at ævle om Ram2, idet du mente at det kunne aflede alt og alle fra din person. Kom nu med et svar, eller er det så vidt nu, at din ynkelige person har indset, at du ikke kan komme uden om at du er en løgnhals og et sølle bette skvat. Hvem vil lave en aftale med molo LOOOL hihihihihihi nobody.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 14:56

Hvem startede hvad?

Pædagogisk uden for rækkevidde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-07 15:22

Startede??? Halløj på grøn stue

Du kan da bare svare, mår jeg spør dig, men så skal du forklare hvorfor du først siger det ene og så det andet. Men det er da skide ligemeget for dig Hr. Münchausen.

For dig er løgnen jo bare en version af sandheden, som du hiver frem når du finder det mest praktisk. Ligeså med aftaler. Dem overholder du, eller osse gør du ikke. Man kan aldrig vide hvornår du vælger det ene, og hvornår du vælger det andet.

Uden for pædagogisk rækkevidde LOOOL Hvad ved du om pædagogik?? Er det dette weekend kursus du refererer til
Citat
VPG certificeret voksenunderviser

Hvor er du dog et sølle lille socialt misfoster

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-07 18:51

Farvel ram2 / klamme / klumme / og hvad der ellers er af ubehagelige nick's på din computer.
Du prøvede ellers i starten at holdet fanen højt, indtil du i det græske fant ud af at en ST eksamen på 7 ikke er ret meget værd - og især at andre viste det...........................................det var vist der filmen knækkede for dig.
ram du er en platugle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 19:16

Enig e.c, ind imellem er det lige før man kunne en ordstyrer/moderator som det er set i andre fora

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-07 19:22

Måske var det ikke så tosset med en form for moderator, til at sortere lidt.
Så kunne uenighed måske blivetil debat, i stedet for slagsmål.
Men et ja og ammen forum duer efter min mening heller ikke.
Uenighed i fordragelighed, giver de bedste resultater, tror jeg.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 03-08-07 20:40

....og hvem havde i tænkt jer skulle være moderator??

Molokyle som kører et egotrip af format, og åbentlyst bekender sig til misbrug (det er forbudt at besidde, handle og dyrke cannabis i DK). Endvidere er han en ekstrem dårlig rollemodel - rent arbejdsmæssigt, og på en del andre punkter.

Klumme der absolut ofte, ikke opfører sig pænt.

AJ Der bestemt aldeles sjældent opfører sig pænt.

Undertegnede der har et horn i siden på et par stykker, og bestemt ikke helmer med at hugge til disse.

Jer selv som åbenlyst gør det samme.

Mosterklubben som har samme problem.

Teil der svarer åndsvagt og mærkeligt i ny og næ, og derfor nok er topscorer i blacklistninger.

Tedd der lider af mangel på netetikette, er blind af had mod Klumme og er slemt vred på Creamy af andre årsager.

Refi der svarer so oder so men masser af gange og derfor scorer helt vildt.

Creamy der åbenlyst er lidt af en rappenskralde (en af de sjove synes jeg dog).

BjarneD der åbenlyst for alle andre end ham selv benytter dobbeltprofiler til f.eks at kalde Molo misbruger. Åndsvagt hvorfor ikke direkte. Ryger du hash er du en misbruger Molo! (bare læg sag an).

Næh der får i problemer kære venner. Hvem???

Mvh 3773 der er blacklistet af Teil fordi han er blacklistet af mig!?!?!? Min gerning er ikke acceptabel, hvorimod Teils er Ok (mærkeligt for alle andre end Teil). Teil Har i den forbindelse set sig nødsaget til at Blackliste en del, blandt andet fordi de har blacklistet ham pga åndsvage svar og dårlig opførsel

PS Som vanligt har kandu kørt for langt. Var der en moderator, havde der nok kun været mostrene tilbage. Stort set alt andet var røget.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-07 20:51

Citat
Mvh 3773 der er blacklistet af Teil fordi han er blacklistet af mig!?!?!? Min gerning er ikke acceptabel, hvorimod Teils er Ok (mærkeligt for alle andre end Teil). Teil Har i den forbindelse set sig nødsaget til at Blackliste en del, blandt andet fordi de har blacklistet ham pga åndsvage svar og dårlig opførsel

Det er jo tydeligt at idioten her gerne vil være moderator.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 03-08-07 20:52

....og Teil, som jeg har sgat tidligere. Er der noget du gerne vil vide, skal du spørge. Hvis du ikke forstår hvorfor jeg ikke behøver dine indlæg, skal jeg gerne finde en håndfuld eksempler hvorfor jeg ikke gider høre din mening. Molo, Tedd, Bjarne og hans dobbelter har jeg allerede tidligere udredt hvorfor de er BL, men skal hjertens gerne gøre det igen (hvis jeg gider). Men på eet punkt må jeg give klumme/ram fuldstændig ret. Det er nærmest sygt så længe Molo har småpisset i bukserne for at få lov til at fortælle hvem Klumme er. At han har sladret i PM og under diverse sammenkomster skal man være blind for ikke at kunne få øje på. Så netetikette og min bare røv Molo. På netop det punkt er du så falsk som en bøjet 7 øre. Og omkring din selvcentrering kan jeg dårligt se Klumme/ram overdriver, men jeg er jo også bare et fæ fra "klubben".

Læste iøvrigt Klummes indlæg i "til Disken" tråden. Har du nærmest overhovedet ingen moral Molokyle. Du har ingen pli kan jeg se! I din situation ville en lille anelse udmyghed måske være passende. Men jeg har lært, at du ikke aner hvad det er!

Blacklister mig selv fra denne tråd! (så behøver du ikke ulejlige dig Teil). Det ser heller ikke pænt ud med så mange på listen, vel???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-07 20:56

hvorfor du ikke vil se mine indlæg er dit problem
ikke noget jeg vil spekulere over.

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 03-08-07 21:01

... og slutteligt Teil NEJ, det vil jeg ikke. Og du er simpelthen for dum til opgaven, så prøv med et nyt forslag, skvadderhovede.

...og har du virkelig en bedre forklaring hvorfor du er så åndsvag Teil??? Hvorfor må Teil blackliste når det nu er så forkasteligt???????? Er der andre end Teil der forstår det? Hvad sige din bon-kammerat (eller var det bong?????).

Hvorfor kan du ikke bare acceptere at nogen ikke gider høre på dit bræk? Dine kommentarer var til ingen verdens nytte andet end irritation. Adskillige andre har det på samme måde, sådan er det. Er det din væremåde, så accepter at ikke alle gider høre på dit bræk. Derfor er jeg blacklistet et par steder, men derfor sidder jeg sgu da ikke og laver "kopi-tråde" af Arne Jacobsen's tråde. Det er sgu kun for seks-årige. Men kan du hygge dig din klovn, og må din røv klø og dine arme være for korte.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-07 21:04

Tak i lige måde din idiot.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-08-07 21:11

du er sgu for viderkommende. At du hæver blacklistningen af 3773 gør dig ikke klogere. Fuldstændig ligesom din bon(g)kammerat har du allered tåget rundt som en tyr i en glasbutik. Som jeg tidligere har sagt til sladrehanken - ryg noget mindre. Troede ikke man kunne opføre sig mere tåbeligt en geniet fra Herning, men du kommer sgu stærkt efter det Teil. Tillykke med det.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 03-08-07 22:28

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 22:39

...jeg er jo også bare et fæ fra "klubben".

Næeh... 3773 mangler tydeligvis enhver form for situationsfornemmelse og hyler blot blandt de 'ulve', denne ultrakonservative nyttige idiot, er iblandt.

Citat
Det er nærmest sygt så længe Molo har småpisset i bukserne for at få lov til at fortælle hvem Klumme er. At han har sladret i PM og under diverse sammenkomster skal man være blind for ikke at kunne få øje på. Så netetikette og min bare røv Molo.

Mage til forvrøvlet selvhøjtideligt gætværk ska' man sgu lede længe efter

Mine "Private indlæg" siden funktionen blev 'opfundet' hér på sitet, begrænser sig til emner som; Sikkerhedsspørgsmål med stl_s, implementering af indlejret media i XHTML med ME.Alexander, lidt sniksnak med Camillasmoster og Nordsted1 om week-end tur, Hjemmeside programmering/validering med Manse9933 samt low-level harddisk editor og BIOS password med e.c. En gang imellem er der kommet en bøvs fra Klumme. Fordi dig 3773 og nogle få andre, gider jeg nemlig overhovedet ikke, at beskæftige mig med privat

Prøv næste gang, at købe en større størrelse i sko

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 22:42

..år TARKÅR får påængårnø Teil

</MOLOKYLE>