/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Tegningsprogram
Fra : executor
Vist : 2526 gange
50 point
Dato : 01-08-07 00:17

Hjælp !!!!!
Er der nogen der kan hjælpe mig, med et tegneprogram (shareware) til plan og
snittegninger i 2D iforb.med husbyggeri. Gerne så simpelt som muligt.

Kommentar
Fra : wium

Dato : 01-08-07 01:01

Der ligger et tegneprogrm i Open Office's danske kontorpakke.
Det kan downloades fra adresse: http://da.openoffice.org/index.html

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-08-07 01:55

Kan_________DU bruge briiscad
http://www.google.dk/search?hl=da&q=briscad&meta=

PM
ELLERS_______

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-08-07 01:55

Kommentar
Fra : disken

Dato : 01-08-07 01:57

ECHO_____________SSS

BTW

Glemte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-07 07:21
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-10-07 09:26

Det er dumt at tegne det i 2D når du skal printe snit også.

Jeg anbefaler på det kraftigste www.sketchup.com som tager en times tid at lære.

Er huset i rette vinkler, kan det dårligt blive nemmere.

Skriv hvis du har brug for hjælp undervejs, nå ser lige at spørgsmålet er gammelt, så du har måske klaret den?