/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Billeder til computer
Fra : BjornJ
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 31-07-07 22:58

Når jeg fra mit lcamera lægger billeder i en mappe på min computer bliver de nogen gange lagt ind som ikoner og andre gange som små billeder.
Jeg mener at jeg gør det på samme måde hver gang, men det passer nok ikke.
Hvordan får jeg billederne i mapper så jeg kan se dem som små billeder?
Kan jeg ændre de billeder der nu ligger som ikoner til små billeder?

Bjørn

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 31-07-07 23:03

Du skal bare gå op og klikke på "vis" oppe foroven hvor der står filer, rediger, vis, foretrukne

og der skal du klikke på "store ikoner" så vises billederne som thumbnails

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 31-07-07 23:22

Tak for svaret dova.
Det virkede!
Så mangler jeg bare at få at vide, og forstå, hvorfor det nogengange bliver på den ene måde og andre gange på den anden måde.
Men pyt, når bare jeg kan lave det om.

Bjørn

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-07-07 23:40

Citat
Så mangler jeg bare at få at vide, og forstå, hvorfor det nogengange bliver på den ene måde og andre gange på den anden måde.
Men pyt, når bare jeg kan lave det om.

FORDI du har USB stikket i ræven på katten/ pcén
HUSK at KOPIér dem, ikke bare lave en genvej
IKKE LAVE EN GEBVEJ:::
Og er det billeder af de KÆRE, så lav en extra KOPI/ mappe på en USB.
Eller brænder til en genskrivelig cd
Bare en kommentar_

Eller´s kommer du sikkert hurtigt igen..
Men håber det IKKE...
hade-t

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-07-07 23:41

Glemte

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-07 00:07

Årsagen til at billederne ikke altid vises, er at mappeindstillingen overordnet ikke er sat til at vise billederne (store ikoner)