/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
spil til XBOX
Fra : dansab
Vist : 304 gange
35 point
Dato : 28-01-03 21:22

er der nogen da ved, om jeg kan finde spil til XBOX på nettet.

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 28-01-03 22:45

Hej

Jeps, massere og billigere end i DK.

Du skal gå til flg. adresse:

http://www.bestpriceeu.com/dk/index.asp?d=10&cat=103&a=11&b=120

her får du samtidig de laveste priser der findes...

BDG

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 29-01-03 12:34

Prøv at kigge her:

news:alt.games.video.xbox
news:alt.swnet.comp.spel.xbox
news:uk.games.video.xbox

Der skal du nok kunne finde noget du kan bruge

Kommentar
Fra : Whitman

Dato : 27-02-03 05:46
Kommentar
Fra : baller

Dato : 18-05-04 00:56

Hej...

www.cdwow.com er fra England og portoen er gratis.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 23-05-04 14:51

hva er så en £ i dk ?

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 07-06-04 00:50

den er ca 11 værd og kan også godt give baller ret i at cdwow er et godt sted, vi køber alle vores spil, dvd'r og musik der, og det er super billigt, og der er levering lige til døren :)

Camilla

Kommentar
Fra : DreamHunter

Dato : 12-09-04 09:09

Jeg har en masse spil til salg. Ghost Recon, Dungeons & Dragons Heroes, Midtown Madness 3, NBA 2002, Halo, Phantasy Star Online (Episode 1 og 2), Hitman 2, Crimson Skies. Skriv til mig hvis der er noget du kunne tænke dig, på bigboy609@hotmail.com.

Kommentar
Fra : DBJCOOL

Dato : 07-11-04 23:19

En god en er også
Brugtespil.dk

Det er sjovt nok brugte, men dem jeg har købt derinde fra har været i tip top stand til en god pris!

M.V.H
Daniel

Kommentar
Fra : kurtemu

Dato : 04-01-05 14:11

Få sat en chip og en ny harddisk også bare lån spillene af venner og bekendte. Jeg har ca 20 spil liggende på min harddisk samt at der er mulighed for at se divx og xvid film på min xbox og høre mp3. Min xbox er blevet et helt multimediecenter.

Kommentar
Fra : whyking

Dato : 05-01-05 09:08

glem alt det andet! der er kun et sted her i danmark det kan betale sig at købe spil:

www.spiludsalg.dk

her er gamle og nye klassikerer til priser mellem 100,- og 150,-! ikke dyrere... ;)

god fornøjelse, ciaó!

Kommentar
Fra : nurnur

Dato : 17-08-05 20:24

Det kan klart anbefales at købe spil til Xbox fra http://www.amazon.co.uk. Der er de som regel en del billigere end herhjemme. Også nye spil. Hvis du får din Xbox chippet kan du købe spil i USA også, f.eks eBay. Jeg kan klart anbefale en chipning, med mindre du har meget brug for Xbox Live.

Kommentar
Fra : sacredthing

Dato : 29-08-05 21:29

Du kan prøve at gå ind på www.lik-sang.com en rimelig god side jeg selv bruger;)